Mazda MX-5 (1999)
25.9.2007Úvod (méně zvědaví můžou přeskočit ;)) V létě 2007 jsem se rozhodl pořídit si svoje první a zatím poslední auto. V mém soukromém "výběrovém řízení"…
Mazda MX-5 (riderhenry)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
riderhenry 30.08.09 01:16
« Re: Až teď jsem si ho všiml
Mockrat dekuju! ;-) Paklize je tvym snem MX-5, urcite nevahej a kup NA verzi (1989 - 1998), je nejvic "hardcore", nejlehci a timpadem i nejzabavnejsi (rika se to), stoji pakatel a dostanes v podstate stejnou techniku, jakou bys dostal u MX-5 z roku 2005 - zaklad je porad stejny... Jako vikendovka urcite super! Paklize te opravdu MX-5 zajima, tak staci rict, bydlime ve stejnem meste... >:-[] Na Šíro bych byl taky zvedavej - urcite zajimava volba! Jo a recenze taky super, hlavne teda fotky, ty jsou mazane! ;-) -
Mojito (s Feferonkou)(RSKa) 28.08.09 23:02
« Až teď jsem si ho všiml
Pán se v autech vyzná,gratuluji k perfektní a neokoukané káře,která patří k těm ve kterých bych se tůze rád svezl a rozhodně MX 5 řadím do své garáže snů :yes: .Přeji hóóódně zábavných kilometrů,což u takového auta je vcelku běžné...aspoň jsem o tom často bohužel jen slyšel ;-\ >:-[] -
riderhenry 25.04.09 13:57
« Re: Re: Re: GRRR
Díky moc! ;-) Já si na auto musel půjčit (ikdyž bezúročně od otce), ale i za 30 000 se dají sehnat dobrá auta (a motorky, to bych neopomínal! >:-[] ), když člověk ví co a kde hledat! ;-) Já ty manažery nelituju, spíš lituju ta jejich auta, protože (alespoň podle mého názoru) většina těchto lidí ta auta koupí kvůli image, ne pro požitek z jízdy. Ale to by bylo na dlouhou diskuzi... -
vondry87 25.04.09 13:12
« Re: Re: GRRR
Jo v tom máš naprostou pravdu, hlavní je si to auto užít. "Lituju" ty topmanažery, co jezdí ve ferrari.. to aby se to člověk bál někde nechat půl hodiny stát. A z každého škrábance bych asi půl roku nespal :-) Jinak sem koukal na www.mobile.de a je fakt, že v Deutchlandu se nechá dost parádních aut sehnat za super ceny.. každopádně pro člověka v tomhle věku s normální finační situací je MX-5 jasná volba, uvidíme po prázdninách :-) Tak ať to jezdí a ať nepřibydou další otisky klíčů :-) ;-) :-) -
riderhenry 24.04.09 16:55
« Re: GRRR
no kdyby to byl posledni skrabaneec - tyden po tomhle jsem mel druhy pres kufr... Nastesti od noveho laku se nikdo "necinil", az na parkovaci sramy - dva jsou ode me (to si nikdy neprestanu vycitat) a pak nespocetne mnozstvi od ostatnich + dost promackle dvere od dveri nekoho jineho... ;-\ Nastesti si rikam, ze to nemam jako lestenku, ale auto na zabavu, tak nejaky ten sram prejdu, obzvlast kdyz jde videt jen z metru... ;-) Co tak vim, tak MX-5 se da koupit za hodne slusne penize, schvalne trochu zapatrej, mozna budes prekvapeny (predevsim verze NA - 1989-1997)! ;-)
PS: a diky za pochvalu! :*) -
vondry87 24.04.09 11:57
« GRRR
Krásný auto.. ale rozčílila mě ta fotka, jak ho někdo vzal klíčem :no: Tyhle lidi mě fakt se*ou.. já si jednou za uherskej rok půjčil auto od našich, nechal ho hodinu někde stát a taky čára přes celý bok, já ty parchanty dostat do rukou.. a to to byla obyč Astra z 98. roku, takže o závist asi nešlo.. z tohodle důvodu bych v ČR žádný hezký auto snad ani nechtěl, každý tu jen závidí :-( I když já taky trochu závidim, je mi stejně jako tobě a v tomhle věku mít MX5 musí být paráda :-) -
riderhenry 24.04.09 11:41
« Re: Tak jestli je to měření přesné, ne jen orientační,
Kdyby vyrobce udaval vykon na kolech a nechal jsi ho zmerit na te stejne brzde, kde to budes merit za 15 let, tak neco muzes soudit, jinak je tezke cokoliv soudit... :-) bylo to mereno ciste z informativnich duvodu pro budouci srovnani, ale kdyz technik, ktery to dela X let a uci to na skole, rekne, ze to je hodne dobry vysledek, tak jsem mel radost... :-) Samozrejme ti tech 117kW preju, japonske auta maji obcas vyssi vykon nez je psane v TP (napriklad u NSX, GT-R atd. to muze byt treba i 100 koni), protoze to tam maji dost prisne, tak treba je to i tvuj pripad. ;-) Ztrata 2.5 kW po 10 letech a 150 000km je opravdu dobry vysledek, kdyby tomu tak opravdu bylo. Nicmene vec, kterou mi asi nikdo nevyvrati, je posun maxima vykonu a kroutaku alespon o trosicku nahoru... >:D Je ale dost mozne, ze kdybych jel zitra na jinou brzdu, tak mi nameri 90 nebo 110kW, alespon se to tak rika... -
Poustnik 24.04.09 00:37
« Tak jestli je to měření přesné, ne jen orientační,
tak tam máš 101 a půl kW, což je trošku méně. Každé auto časem ztrácí výkon, tak myslíš, že proto je to dobré? Já mám na brzdě změřený výkon 117kW, oficiální údaj je 114. Myslíš, že se za deset let dostanu na těch 114???? :-) -
riderhenry 26.01.09 12:07
« Re: Re: Re: Re: Re: brzdy
No ja zase uvazuju o vysnene Honde S2000, protoze se chysta vetsi investive na MX-5, tak si to rozmyslim, jakou cestou jit.
Jasne, vetsi brzdy byvaji tezsi, ale ne vzdy a ne o moc, znam pripad, kdy byly vetsi kotouce o 2kg na kole lehci, nez ty mensi, ale pak to zase dohnaly trmeny, ale stejne... Urcite by to za to stalo. Stejne malokdo kupuje kola podle vahy (ja jsem na to treba uchyl... ;-) ). Jinymi destickami a koutouci v pripade BMW na 100% i usetris, hadicky zase sami o sobe nebudou asi moc drahe... :-) -
OS 24.01.09 18:08
« Re: Re: Re: Re: brzdy
nechci ze 120d delat nejakej zavodak ale jen lehce vylepsit co se da. za rozumne penize a aby to melo smysl. prece jen je to auto na kazdej den. auto ciste pro zabavu si postavim az vydelam prvni mega:D planuju neco jako Clio CUP a brutalne odlehcit a vyladit.
Ono to není tak jednoduchý,máme víc aut (4) a jelikož jsem fanatik na pečování o auto tak to přestávám zvládat (bere to nemálo času) a nemám to zatím kam dávat a bohužel nejsem milionář ;-\..stačilo by mi ještě GT-R (to hlavně) a pak MX 5 popř.S 2000 a můžu umřít :-).
Srazík by špatnej nebyl,napiš mi do SZ,kdy ti to vyhovuje ;-) .