Mercedes-Benz C (2008)
23.2.2009Mercedes - Benz sedan, farba strieborna iridium, motor naftovy s objemom 2148 a vykonom 100kW, pohanana zadna naprava, vybava zakladna, CLASSIC. Povodne…
Mercedes-Benz C (rasto111)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
"-- skrytý --" 22.04.09 17:18
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: C180AMG
no to som pocul, ze su drahy, ale mne sa ich pristup zatial paci ovela viac ako na SR.Servis neplatim, Hosekovci to poslu do BA a oni im to preplatia, akurat mi menili predne brzdove dosticky a nezdalo sa mi to take drahe. -
"-- skrytý --" 22.04.09 15:44
« Re: Re: Re: Re: C180AMG
neviem ci v BRNE je len jeden predajca, ale ak hovorime o HOSEKOVI, tak ja u nich mam prave naopak dobre skusenosti a auto som u nich nekupoval a chodim tam na servis a arogantny pristup som tam nezazil, ba prave naopak.
Tu upravu si mozes dat urobit v nejakej renomovanej firme, ktora disponuje vykonovymi valcami a priamo na nich doladuje vykon.
Mate take nieco v Prahe a davaju aj zaruku na motor a pohonne ustrojenstvo. -
"-- skrytý --" 22.04.09 15:31
« Re: Re: Re: C180AMG
Díky za reakce. Mercedes v Brně rozhodně nedoporučuji. arogantní chováni a pokud jste si auto nekoupili u nich tak to dost pocítíte v případě oprav atd... Tuto informaci mi řekl sám zaměstnanec. Jinak Olomouc Praha by měla být ok, tedy doufám.
Pokud jde o čip, slibovali mně něco přes 170koní což zhruba odpovídá... -
"-- skrytý --" 21.04.09 23:00
« Re: Re: C180AMG
rastik zvykaj si, zijeme na Slovensku, kde tak skoro ten socializmus nevymrie ak vobec.
C180 sa velmi dobre chipuje a kludne chod do toho, ale tam velky narast vykonu necakaj, jedine, ak by si robil rozsiahlejsiu upravu, nie len upravu ECU.
Standart pri SW uprave pri benzinakoch je tak do 8% narastu vykonu.Kto Ti bude tvrdit vyzsie hodnoty bude klamat a zavadzat ta. -
rasto111 21.04.09 22:47
« Re: C180AMG
...a nezabudni ho sem potom pridat, uz sa velmi tesime, ohladom chipu vie super vela maxo /Boris/. Aj ja to teraz riesim a velmi mi pomaha lebo cez oficialnych dilerov tu na SK je to neskutocny porod. Clovek nevie dostat od nich ziadne informacie, dokonca som teraz pisal na centralu, tak cakam odpoved. Chcem to riesit cez toho dilera kde som auto kupoval koli zaruke, ked som auto bral nebol nic problem, po pol roku nemaju problem neodpisovat na maily a ani pri osobnej navsteve nevedia dat kompetentnu odpoved. -
"-- skrytý --" 21.04.09 21:33
« C180AMG
Zdarec. CHtěl bych se zeptat co říkáte na MB180 AMG paket? Plus xenony,tempomat... Měl bych ho mít za 14 dní. Diesel nepotřebuji a na lepší motor mně nestačil rozpočet.
Každopádně bych to chtěl očipovat. Jaké s tím máte zkušenosti? Je to u Benzínu ok?
Díky za reakce -
rasto111 06.04.09 01:34
« Re: Re: Re: nepochopili sme sa
tesim sa ako ich otestujem este na vode tie SP SPORT. Na vode som na nich este nesiel. Je pravda, ze to vynasanie ma nijak nevyplasilo, aj ked som taky pocit este nezazil v letnych gumach na suchej ceste. Pirelli P ZERO ROSSO maju dvaja kamosi v rozmere 18´´ jeden na CRV a druhy na Dodge Nitro a nevedia si ich vynachvalit. Dokonca az tak "mlaskaju" a clovek ma pocit ze je medzi gumou a podlahou nejake lepidlo hlavne na rovnej a hladkej podlahe ako je v podzemnych garazach v nakupnych centrach :-) -
"-- skrytý --" 06.04.09 00:42
« Re: Re: nepochopili sme sa
Rasto neverim, ze tie Dunlopy su horsie.
Viem kde je problem:
1:hlucne pneu
Uvedom si, ze teraz jazdis v C klasse MB, kde je hrobove ticho oproti golfu TDI a pocujes ovela viac vonkajsich vplyvov, pretoze je v aute tichucko.
2:nedrzia pneu
Uvedom si, ze jazdis v MB C klasse, mercedes klame telom.
Ver tomu, ze ides tiahlu zakrutu podstatne rychlejsie ako v golfe, len o tom nevies, pretoze podvozkovo je C klasse v siedmom nebi oproti golfu, pretoze C klasse ma podstatne vacsi razvor, pretoze C klasse ma podstatne vacsiu hmotnost, pretoze C klasse ma zadny nahon a ziadne sily sa Ti neprenasaju do riadenia a volantu, pretoze C klasse ma vacsi previs a je vacsie, pretoze tieto auta maju rozdielnu charakteristiku, jedno je pretacave a druhe nedotacave.
V ostrych vracackach bude asi na tom golf o nieco lepsie, nakolko vsetky vyhody, ktore som popisal budu Cecku prave na skodu.
3:Tvrdsia/maksia zmes
Dunlopy maju naozaj oproti MICH. maksiu zmes, ale ver tomu, ze na vode budu lepsie, ver tomu, ze prvy moment sa Ti zdaju, ze vynasaju, to je tou maksou zmesou, ver tomu, ale, ze potom drzia a nepustia a Ty budes vediet, kde su ich hranice a bude Ti stacit, len jemne korigovat plyn a volant.
Ver tomu, ze ta tvrdsia zmes sa bude tvarit ze tak nevynasa, ale ver tomu, ze nebudes vediet, kde su jej hranice a ked pridu, uz budes v priekope.
Samozrejme, ale, ked das hocijake ine pneu a budu sirsie, teda budu ako chces, tych 225 sirky, budu lepsie sediet.
Pirelli P ZERO ROSSO maju este maksiu zmes, su poddajne, prvy moment trosku uhnu, ale potom drzia ako svine a jasne vycitis ich spravanie a hranicu.
Okrem toho su na vode to najlepsie co existuje. :-)
A urcite to nie je tym, ze tie DUNLOPY su uplne nove, to mi ver. :yes: -
rasto111 05.04.09 19:51
« Re: nepochopili sme sa
Ahoj maxo. Nie nie, presne sme sa pochopili. Takto ako pises, tak si to myslim aj ja. U mna to funguje tiez tak, ze ked pod tempomatom stlacim spojku, mozem preradit, alebo podradit a pokracujem dalej v nastavenej rychlosti. Asi som sa ja zle vyjadril, lebo ja ked len tak pocas tempomatu vyradim, otacky najskor padnu a potom vyletia na 3 az 4tis otacok a az potom sa tempomat deaktivuje. Uz som si zvykol, vypnem tempomat a potom az vyradim. Co sa tyka tych gum, tu su Dunlopy SP SPORT 01 205/55 R16V. Ako jedna vec je ze dost hucia a druha ze vynasaju. Ja som bol zvyknuty na Micheliny, leto Pilot Primacy a zima Pilot Alpin... Primacy drzia v zakrute paradne, mam pocit ako by bola ta ich zmes tvrdsia.. Pritom na golfe som mal rozmer 195/65 R15 a v nom nebolo po vynasani ani stopy. Nemoze to byt tym, ze tieto dunlopy su uplne nove?? -
"-- skrytý --" 05.04.09 19:41
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: To s tím tempomatem se mi nezdá...
rasto aky typ DUNLOPIEK tam mas?
Kde si zobral presvedceni, ze ked tam das MICH. ze to bude lepsie?
Doba sa trosku zmenila, micheliny uz nie su to co byvali, akurat este stale patria spicu vo vydrzi.
Vyberaj medzi CONTI, Bridgestone, Pirelli, Dunlop,GOODYEAR, len velmi zalezi na type od kazdeho vyrobcu.
Ale je jasne ze ked tam das 225 ktorekolvek, ze to bude lepsie sediet. -
"-- skrytý --" 05.04.09 19:33
« nepochopili sme sa
Rasto asi si ma zle pochopil, ja si nemyslim, ze sa ma stlacenim spojky tempomat vyradit, ked idem napr. 90 v miernom stupani a idem na 5 a potom pride uplna rovinka a das 6 a nemusis uz znova vyvolavat rychlost na tempomate, ale ti ju podrzi.Logicky si nemyslim, ze by to tak malo byt.Prvorada je brzda a to ma logiku.
Mne sa nezda, len to, ze ked das do neutralu, ze Ti vybehnu otacky, to by podla mna nemalo robit, lebo nemas zaradenu ziadnu rychlost a ten tempomat to musi registrovat, to mi skor pripada , ze ako keby ratal s tym, ze pojdes na nizsiu rychlost a ta bude viac tocit, ale kazdopadne si myslim, ze ked je neutral a za urcity cas nezaradis rychlost, tak by sa mal deaktivovat tempomat a auto by malo ist na volnobezne otacky.