Honda HR-V (2019)
29.11.2019Po dlouhych letech stravenych v Civicu VII (predfacelift) nastal cas na zmenu. Puvodne jsem premyslel o HR-V ve vybave Elegance, ale nakonec to dopadlo…
Honda HR-V (porew)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
porew 05.03.20 14:31
« Re: Dojezdové kolo
Jj presne po tomhle jsem taky koukal. Ale zatim jsem se nerozhoupal k tomu, ho koupit :-) Co jsem zbezne koukal, tak bude asi potreba jeste takovej ten sroub s velkou plastovou matkou - drzak s dirou v podlaze je, ale je dobry tu rezervu prisroubovat, aby nelitala. A to nevim jestli dodavaji k te rezerve automaticky, nebo se to musi koupit od Hondy. Pripadne to nejak zbastlit z hobbymarketu :-) Kdybys to koupil, dej pls vedet jak to dopadlo, dik. -
Operator13 06.12.19 18:28
« Dobrá volba
Ahoj...velmi dobrá volba...nejvíce se mi líbí ty elektrony v daném rozměru...u mého modelu mám možnost pouze jednoho rozměru kol a to 16x7J ET55 215/60...nevím proč to mu tak je, takže ani na léto nemohu dát větší....co se týká systému start - stop v Hondě v Ostravě mi nabídli montáž nějakého bebechu za 2,5 tis. kč, který to vypne....nakonec jsem to našel na Aliexpresu za pár dolarů, ale nenamontoval jsem si to....Tak ať Ti autíčko slouží... :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: -
porew 04.12.19 11:04
« Re: Oceňuji odvahu
jj, ten bezklic me taky trosku mrzi - kor kdyz nejde ani dokoupit. Ja prosel nasledujicim vyvojem:
1. jdu pro Elegance, to mi prece musi stacit, kdyz celej zivot jezdim ve starych vrazdach
2. na miste sednu do Executiva a hned na Elegance zapomenu - navic panorama strecha, polokozeny sedacky, bezklic, k MY2020 uz davaji R18 kola oproti R17 u MY2019 (navic vylozene osklivym, aspon na muj vkus)
3. koukam, ze Sport ma R18 taky, polokozeny sedacky taktez, ale hlavne vyrazne silnejsi motor...
Hodne jsem procital recenze, diskuze a youtube videa a vsude rikali, ze ta atmosfericka 1.5 je proste o neco slabsi, nez by si auto zaslouzilo - a to v podstate rozhodlo. Nechtel jsem si dalsich x let rikat, jak by asi jezdil ten Sport, kdybych ho tenkrat koupil... Holt jsem ozelel panoramu, liziny a bezklic a dostal za to silnejsi motor (a teoreticky lepsi podvozek - viz ten "performance/active" tlumic).
Infotainment - s jinym nemam zkusenost, takze zatim jsem rad i za tento :-) A v nejhorsim jsou nastesti moznosti, jak ho upgradnout. Viz. treba profil Operator13.
K prevodovce - je uzasna, kvalty tam cvakaji s naprostou presnosti, je s tim proste radost radit :-) -
Jopino 04.12.19 10:46
« Re: Re: komfort na 18"
Auto mám ve výbavovém stupni Elegance, takže mi z výroby "přišlo" na 16" kolech. Pneu z disků jsem shodil, jakmile auto dojelo ze salonu domů a prodal je. Následně jsem koupil zimní pneu Nokian, takže zimní období Háervo přežívá na OEM 16" kolech a pneu 215/60 R16. Měl jsem v původně v plánu celé komplety prodat, ale když mi došly poštou letní pneu, tj. Tebou zmiňované 225/45 R18, věděl jsem, že tohle bych v zimě nedal. Skrytý obrubník, nebo hluboký výtluk ve sněhu a můžu kolo vyhodit. Ten designový propad, oproti létu přežiju ;-) Co se týče komfortu, je samozřejmě znát. Auto je na zimácích logicky houpavější a citelně se v rychlých zatáčkách naklání, to jak se pneu "roluje". Není to ale žádná katastrofa, nicméně první kilometry po přezutí si musím trochu zvykat. Ta vyšší bočnice je prostě měkčí. Na druhou stranu, ani s těmi 18" to není žádný diskomfort, podvozek je u tohohle auta nastaven akurátně. Však víš, a to máš navíc active dumper. Víc mu nesvědčí rozbitá cesta a pomalá jízda, takže stačí trochu zrychlit a je to o dost lepší. Do dorazu tlumiče jsem se za celou dobu zatím nedostal. Za mě tedy o.k.
[odkaz] -
St. 04.12.19 10:09
« Oceňuji odvahu
Líbí se mi: když už, tak už. Na to auto koukám od začátku prodeje. Vadí mi jen drobnosti: je to vlastně top model: mohli by tam dát bezklíčkové startování. Infotainment bych asi přežil, ale v HR-V asi ještě není Apple CarPlay... Vzor příštího hondího infotainmentu je v novém Jazzu, je o hodně lepší a přehlednější. Také bych váhal s převodovkou, i když mám CVT v Subaru (je perfektní), tak u Hondy bych šel asi do manuálu. Jinak celkově auto super, barva nejlepší, gratuluji! -
porew 04.12.19 08:57
« Re: komfort na 18"
Muzu porovnat stejnou trasu mezi HRV 225/50 R18, jednickova Oktavka 195/65 R15 (prip 205/55 R16) a Civic 195/60 R15. Na trase jsou prejezdy koleji, kocici hlavy a vselijakej dalsi bordel :-) Nepripada mi to nejak extra tvrde (ale kdysi jsem jezdil na 215/40 R16, tak po tom mi uz pripada mekke snad vsechno), samozrejme nerovnosti jsou tam citit vsechny, ale auto to celkem pekne "zehli" - a hlavne jak je to nove, tak nikde nic nevrze, neskripe, nemlati... ovsem otazka co bude za 10 let ze :-) Bohuzel ale nemam jak srovnat HRV na vyssim profilu / mensim prumeru....
@Jopino - jak to mas Ty na 225/45 R18 - to mas jeste o neco tvrdsi :-) A na zimu mas nejake R17 nebo 16 ? Je citit velkej rozdil v komfortu mezi letnim/zimnim obutim ? -
Jopino 03.12.19 13:37
« Re: Re: Spojka
Jj, mám všechny informace z první ruky, chodím na kafe do Hondy docela často ;-)
Minimálně do konce příštího roku se nic nemění, tedy krom CR-V, benzínová verze vypadne z nabídky dříve. Hodně se to ve mě hádá, zda vzít řidičský Civic, nebo úsporný Jazz Hybrid Crosstar. V počátku tohoto měsíce by měla být prezentace v Brně, kde budou sezváni dealeři, aby si mohli nový Jazz prohlédnout. Tak snad bude brzy info, zda se těšit, nebo ne. Vím, jsou to protipóly, ale pokud bude Jazz takový, jak jej popisuje vedoucí Českého zastoupení (je údajně o tři levely dál, než Jazz 3G), tak proč nevzít Jazz. Odpadne šeredně tvrdý interiér a přibydou newtonmetry, tedy to, co rozhodlo vzít místo Jazzu 3G, HR-V. Design se mi prvoplánově nelíbil, ale s přibývajícím časem už tomu přicházím na chuť. No, uvidíme ;-) -
porew 03.12.19 11:21
« Re: Spojka
Ahoj, diky :-) Jinak s vyberem si pospes - rikal prodejce (i to bylo ruzne po netu), ze Honda s klasickymi motory konci a novy modely uz budou minimalne hybridni. Viz treba novej Jazz... jestli je to spatne nebo dobre, zalezi na kazdym. Ja se treba hybridu vylozene nebranim (i kdyz bych radsi bral plug-in nez ten Honda mild - abych si auto mohl sam dobit). Zanedlouho budem vybirat do rodiny jeste jedno mensi auto na "jezdeni kolem komina" a skakani po zacpach a tam se hybrid nebo ciste elektro vylozene nabizi. Novej hybridni Jazz tak bude jeden z kandidatu - akorat mam trochu problem se vzhledem - zadek OK, ale predek nic moc. Na tom stavajicim Jazzu to mam zas naopak - predek super, zadek nic moc :)) Uvidime nazivo az to bude stat u prodejcu. -
Jopino 02.12.19 21:02
« Spojka
Ahoj,
pokud si dobře vzpomínám, tak spojka se v minulosti při startu nedoporučovala sešlápávat proto, aby nedocházelo k "namáhání" ložisek klikového hřídele v ložiscích. V přeneseném slova smyslu tak tvořila klikovka a hřídel převodovky "jednu osu" a síly se tak rozložily na "větší plochu". Myslím, že tak nějak to bylo vysvětlováno.
Jinak gratuluji k výběru auta ;-) Příští rok plánuji výměnu Háerva a pečlivě vybírám nástupce (ze stejné stáje).
Ať Ti to jezdí. -
Rasto 02.12.19 20:28
« Re: Gratulujem,
Jo ono je to vynútenie vyšliapnutej spojky má logiku. Keď som to prvý krát videl v Aurise 1 tak som si vravel, aké poleno, by to muselo byť, aby štartovalo bez spojky na rýchlosti. Potom som začal jazdiť automatom, kde štartujem bez dotyku páky, alebo pedálov a odvtedy, keď sem-tam sviatočne sadnem do manuálu, sa mi už 3x stalo, že som štartoval bez spojky na rýchlosti...
Inak nech slúži, tiež myslím, že manuál nebola v prípade tohoto motora zlá voľba.