Recenze

petrzel1 (muž 58 let) Poslat zprávu
 
8 Majitel

Eagle Vision

9,30 Uživatelé

Hodnoceno: 21× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Eagle Vision, foto 1 Eagle Vision, foto 2 Eagle Vision, foto 3 Eagle Vision, foto 4 Eagle Vision, foto 5 Eagle Vision, foto 6 Eagle Vision, foto 7
 

Technické info

Přezdívka auta Orlík Rok výroby 1994 Koupeno nové najeto [km]:150 palivo: benzin počet válců: 6 počet ventilů na válec: 4 objem [cm3]: 3500 výkon [kW]: 211 kroutící moment [Nm]: 300 zrychlení 0-100 km/h [s]: 8,5 maximální rychlost [km/h]: 190 počet rychlostí: 4 převodovka: automatická průměr kol [palce]: 15 zavazadlový prostor [l]: 450 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 18

Popis vozu

Vozidlo zakoupeno jako předváděčka v roce 1994 přímo v USA. U nás tehdy stálo 1,2miliónu korun českých. V kontejneru došlo do Hamburku. Firma za toto vozidlo zaplatila včetně dovozu atd. 850000,-Kč. No a protože to byla Amerika a navíc v automatu a dlouhá 5,12m nafasoval jsem vůz jako služebně nejmladší já. Orlík se už v roce 1994 vyznačoval zadní nápravou Chapmann, která toto auto tak rapidně odlišovala od tehdejších amerických těžkotonážek s tuhou nápravou!! I dnes si troufám tvrdit, že pokud by se zrušil omezovač ve 190km/h!!!, tak to natře v každé zatáčcce kdejaké Oktávce RC.

Silné stránky

Perfektní motor a automat, výkonné klima, superaparatura Infinity (byť s mgf) s dvanácti repry v základu!!! Motor vydrží stoprocentně 500000km. Převodovka prý při dobré péči rovněž.
Nejsilnější stránkou tohoto auta je míra bezpečnosti. Jen jednou jsem ho půjčil svému známému (já seděl jako spolujezdec) a ve 140km/h nám nedal přednost opilý řidič žigulíku (prý bývalý dopravní policista v důchodu - 1,8 promile!!!) Auto zkráceno o metr (počítačem řešené deformační zony). Žigulík letěl 15m, my bočním smykem 50m!!! Pneu na pravé straně bouchly a hlinikáče v asfaltu vyryly 1,5cm hluboké a 25m dlouhé rýhy. Auto se nepřevrátilo!!! Při nehodě nedošlo fakticky k žádnému zranění zúčastněných. Já osobně měl nakopnutý pravý palec a pásy jsem cítil ještě 14 dní. Airbagy vzhledem k hodnotám zpomalení nebouchly. Od této zkušenosti dávám přednost velkým autům.

Slabé stránky

Špatně zpřevodované řízení. V rychlostech kolem 160km/h auto šlo dravě za plynem do zatáčky, tractionkontrol odváděl superpráci, ale tak nějak jste nestíhali točit kormidlem. Mizerné a rychle odcházející brzdy.

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Žádné, protože toto autíčko žilo pouze půl roku a pak po totální havárii šlo na odpis. Z poruch jediná: v 10000km se přidřelo LP kolo a došlo ke sjetí brzdové destičky na kov.

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

V Americe superjednání - ale nebyl jsem u toho.

Kde teď je?

Toto auto je sice dávno po smrti, ale pár fotek zbylo a občas jej uvidíte na silnicích se značkou Chrysler Vision, či Chrysler Concorde. A milovníci amerik se mezi čtenáři určitě najdou. Toto auto se dnes dá sehnat už kolem 50000,-Kč!!! V plné výbavě!!!Auto mi dnes neříká pane, byť jsem jednoho času uvažoval, že jej zakoupím.

 


Další vozy značky Eagle



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
9

Dle poznatků občasných majitelů, se kterými se dávám do řeči, auto je spolehlivější než Korejci z té doby. I dnes na něm moc koroze nenajdete.

praktičnost
8

Velká pohodlná limuzína, ze které i po ujetí 1000 km vystoupíte, jako by jste vstali doma z pohodlného křesla.

prostornost
10

Zcela postačující pro jakoukoliv postavu.

jízdní vlastnosti
10

Vynikající, charakterem velice blízký BMW, až na to šílené řízení!!!

jízdní komfort
10

Pojízdná koncertní síň!

provozní náklady
7

Šílené! Spotřeba 18 litrů, pod 10,5 se dostat nejde ani na dlouhých štrekách. Vysoká cena ND a jejich problematické objednávání z USA - čekací doba.

náhradní díly
4

Seženete vše, ale drahé a čekáte déle, než by Vám bylo milo.

výkon motoru
9

Zcele postačující pro toto auto.

spotřeba
6

Vysoká, ale je to 3,5 litrový motor a z roku 1994, takže se s tím počítá. Na tehdejší americké poměry však byla spotřeba podprůměrná.

hlučnost motoru
10

Nebyl skoro slyšet. Jen při brutální akceleraci se ozývalo něco, co mezi domy znělo jako start stíhačky. Takový nepopsatelný hvizd.

kvalita sedadel
7

Maximálně pohodlná, ale bez bočního vedení, vyhřívaní, ofuku ap.

brzdy
5

Na tak velké auto se mi zdály poddimenzované a rychle se sjížděly.

zavazadlový prostor
9

Zcela postačující pro čtyřčlennou rodinu a psa. Nebo pro převoz dvou mrtvol...







Blesk.cz

Ruského exposlance zastřelili v Kyjevě u luxusního hotelu. Je za tím Moskva?

Ruského exposlance zastřelili v Kyjevě u luxusního…

V centru Kyjeva podlehl střelným zraněním bývalý ruský poslanec Denis Voroněnkov. Potvrdila to ukrajinská…

Honda po střetu s náklaďákem dopadla na střechu: Zranil se řidič i spolujezdkyně

Honda po střetu s náklaďákem dopadla na střechu:…

U dopravní nehody osobního automobilu a náklaďáku na Chodově, při které jedno z aut skončilo na střeše,…

 

iSport.cz

Češky jedou! Karolína Plíšková i Šafářová smetly soupeřky a jsou ve 3. kole

Češky jedou! Karolína Plíšková i Šafářová smetly…

TURNAJ V MIAMI | Tenistka Karolína Plíšková porazila v druhém kole turnaje v Miami americkou kvalifikantku…

Reichel má hokeje dost. Mluvil o konci, stěhování i pěti lidech na tréninku

Reichel má hokeje dost. Mluvil o konci, stěhování i…

Zavřel tlustou bichli, založil ji do knihovny. Prozatím, nebo navždycky? To netuší ani Robert Reichel sám. „Mám…

 

Reflex.cz

Na souzení máme soudce, nikoliv soudní znalce

Na souzení máme soudce, nikoliv soudní znalce

Stará právnická anekdota praví: Svědek všechno viděl, ale ničemu nerozumí. Soudní znalec všemu rozumí, ale nic…

Adam Mišík: Prorazit v Los Angeles je hodně nemilosrdný boj

Adam Mišík: Prorazit v Los Angeles je hodně nemilosrdný boj

Vladimír Mišík oslavil před pár dny velkolepě sedmdesátiny, Adam Mišík bude mít letos v květnu dvacetiny. Dva…