Subaru Forester (2006)
26.7.2007K Subaru jsem se dostal vysloveně náhodou. Chtěl jsem čtyřkolku, protože jsem doposud vlastnil Hyundai SF 2,7V6 a automat, protože dražsí polovička je…
Subaru Forester (ozawasan)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
neregistrovaný: "ozawasa-n" [77.48.111.XXX] 06.02.08 18:47
« Re: Navrší
navštiv www.subaruclub.cz tam se pod srazy dozvíš podrobnosti.Hlavní program je v sobotu - různé disciplíny - projížďky po kopcích v haldách sněhu a tak - a nebo jen pokecání si s podobně naladěnými lidmi, kteří neřeší výšku Tvého konta nebo světový názor ;-) -
neregistrovaný: "doxieyogi" [71.106.243.XXX] 20.01.08 22:02
« Spravne auto
Dekuji za velmi zabavny a inteligentne napsany clanek.Kazdorocne travim 2 mesice v Ceske Republice a mame zde starsi forester(r.v.2000)dovezeny z Californie.Zatim co v USA jezdime cca 20let vyhradne v ruznych vozech BMW,musim se priznat,ze se kazde jaro tesim na naseho "mezka"(trochu nelichotiva prezdivka pro naseho forestra),jako maly kluk.Auto je zaparkovano po 10 mesicu.Po prijezdu zapojim baterii,otocim klickem a huraa na chatu.Zkuste neco podobneho s BMW.V USA je Forester v tak zvane kategorii"soft offroad",coz ja osobne povazuji za understatement,nas Forester si zatim poradil s jakymkoliv terenem.Zaverem jeste jeden fakt.Je moc prima jezdit v aute,ve kterem,kdyz potkate kolegu ve stejnem voze,pravidlem je,ze se na sebe spiklenecky usmejete a pozdravite se.
Zaverem Vam preji mnoho dalsich prijemnych zazitku s Vasim Subikem.
P.S.Take jsem loni prezouval pneu.Zvolil jsem k vseobecne spokojenosti znacku Continental
-
neregistrovaný: "vasik" [85.160.80.XXX] 01.12.07 14:39
« Re: Re: Subaru
Taky uvazuji o Forestru a pokud by byl 2.5XT na LPG, tak do nej jdu hned...takhle to nakonec asi kvuli provoznim nakladum vyhraje ten dvoulitr :-/ Uz jsem mluvil i s technikem z Vialle a ten potvrdil, ze prozatim do XT nelze jejich system montovat a v nejblizsi budoucnosti to nepujde. Skoda... -
neregistrovaný: "igg" [62.204.238.XXX] 19.11.07 09:24
« Re: Subaru
Ahoj.v podstate musim souhlasit s(ozawasem)ja jsem se taky na to ptal a bylo mi receno ze u neturbace to je bez problemu kdyz to ma ty stelovaci ventyly ale u turbace to nedoporucujou ale da se to udelat.jelikoz prej ty nejaky desticky na ventylech jsou z mekciho materialu tak prej nevydrzi tu teplotu a ruzne se krouti atd.kazdych 30-40tis se s tim musi na serizeni ci vymeneni ale prej se daji sehnat nejaky z lepsiho materialu ktery vydrzi prej jednou tolik a kdyz se k tomu udela prime mazani ventilu tak to prej docela dobre funguje.ikdyz se mi kamarad co pracuje v subaru tim zarucil tak pak jsme dosli k tomu ze auta ze srdcem a poradnym motorem by se meli krmit dobrym papanim :-)sice se jezdi za pulku ale asi to je narocnejsi na udrzbu a pak kazdou chvilku nejaky prohlidky a revize a vymeny tak pak mozna clovek zjisti ze to tek levny neni? 8-sted k tem bodum,znameho jsem dotlacil k forestrovi s turbo(on byl jinak na nemce)tak si nechal dovest fungl noveho ze svycarska a behem 3 mesicu prisel o papiry ;-)na jednu stranku mi podekoval ale na druhou stranku mi rikal ze s takovym to autem se pomalu jezdit neda >:-[]a ma pravdu,che to poradny antiradar a hura prasknout do koni!!!! :-)tak zatim cabas clapaci a at nam to jezdi :-! -
neregistrovaný: "WIGO" [194.108.136.XXX] 09.11.07 13:05
« Re Re OKNA
Díky za radu, souhlasím s tebou, zátah turba je zátah turba (nemluvě od odfukování, nádechu na kapotě...).
Ty okna, to mě nenapadlo, že to může být kvůli těžišti, pálí ti to...
Doufám, že se současný majitel k tomu mému budoucímu chová slušně
:-).
P.S. Dnes jsem z hrůzou zjistil, že na atm verzích jsou vzadu bubny, je to možný...?
Zdar a zábavu v novém sněhu všem subaristům.
-
ozawasan 08.11.07 20:14
« Re: No jo Forestřík
Tak s tím projížděním zatáček Ti věřím ;-) Sedí jak na kolejích a nejslabší článek je vždycky řidič.... Zima na horách už začala :-) a proto se část subaruclubu sjede na v sobotu na Návrší u Stříbrnic, aby tam pokřtili sníh >:D I pár forestříků tam bude. Přijeď jestli můžeš... -
ozawasan 08.11.07 20:12
« Re: OKNA
ahoj.Ta k já bych určitě šel do turba :yes: Ten zátah je v podstatě návykový. Samozřejmě je dobré vědět, kdo a jak v tom lítal předtím. Ale jinak jednoznačně pro radost z jízdy turbína. Ne že by forestřík sám o sobě nebyl zábavné auto, které mnohé překvapí, ale koně jsou koně.... K těm bezrámovým oknům - je to asi z téhož důvodu, jako hliník na střeše a kapotě - co nejvíc hmoty, co nejblíže zemi... Hodně štěstí při výběru Forestříka..... Honza -
neregistrovaný: "WIGO" [194.108.136.XXX] 08.11.07 09:02
« OKNA
Super auto a recenze. Ještě tu kupodivu (pokud jsem to nepřehlédl) nikdo nezmínil kultivovaný a tichý chod motoru, což je taky určitou předností tohoto vozu. Co se disignu týče, je to krásný auto, který se nechce a nepotřebuje někomu přizpůsobovat, tak jak to musí někdo dělat, aby vůz prodal. Forester se nikomu nevnucuje, což v dnešní době obrovské konkurence je obdivuhodné. Myslím si, že inženýři od Subaru znají potenciál tohoto vouzu a proto ho nepřizpůsobují posledním líbivým trendům, Forester je zkrátka Forester.
Chtěl jsem se zeptat, nevíte, jaký je význam těch bezrámových oken/dveří. Když pominu, že to pěkně vypadá, když jsou dveře otevřené a okno stažené. Jel jsem v novém legacy a z zdálo se mi, že od okna jde chlad (možná to byl jen pocit...).
Jinak na jaře 08 jdu do něj (váhám ale mezi turbem 2004 nebo atm 2,0 DOHC 2005, poradíte? mám rád zátah vozu - koně jsou podobné, ale turbo je asi turbo co...?).
Nevíte, od jakého modelu má forester hliníkovou kapotu a střechu, aby inženýři snížili těžiště? -
neregistrovaný: "Radyn" [217.197.156.XXX] 07.11.07 18:16
« No jo Forestřík
Mám ho se slabším motorem bez větrníku a ještě navíc s plynem, ale : mám ho dva měsíce, nalítáno 15.000 km a u nás v Buchlovských kopcích s manualní redukcí není moc aut, které by se tak jistě, rychle a přesně protáhly po pěkné silnici. Motorkáři ví o čem mluvím :*) A díky za upřesnění toho hvízdání při 190 tce. Já měl pocit, že je to od zrcátek.
Už se těším na zimu ;-) -
ozawasan 04.11.07 15:04
« Re: Re: Re: Subaru
se 3 litrem nevím. Je to ale jiný motor, takže se to chce zeptat někde u odborníků. Každý, kdo montuje plyn - ten ti bude tvrdit, že to jde a pak se může vymlouvat. Ale je to motor bez turba jestli se nepletu. Jinak třeba počkat na diesel - ale to nebude taková sranda jako turbo.... -
neregistrovaný: "Deso" [195.91.54.XXX] 04.11.07 13:22
« Re: Re: Subaru
Dakujem velmipekne za odpoved. Musim povedat, ze konecne nejaka normalna a kompletna. Ide o to, ze najazdim rocne okolo 60 000 km a popravde ide mi aj o usporu penazi, ak sa to da. Na druhej strane chcem stale zostat pri Subaru. Takze Tvoja odpoved mi predsalen usetrila nejake potencialne peniaze. Ked uz sme pri tom plyne, co hovoris na plyn pri Outbacku 3.0R? Tam by to slo? S tym skusenost nemas, alebo niekto z okolia? Este raz dakujem. ;-) -
ozawasan 04.11.07 09:28
« Re: Subaru
Ahoj.Tak já Ti ho můžu jenom doporučit ;-). Momentálně mám spotřebu 11,17 průměr dlouhodobě a to se dá tvrdit, že kdyby měl být bodový postih za každé překročení rychlostních limitů, tak mám bodů, že bych jimi mohl dláždit ulice :-( . K tomu plynu - u turba ani náhodou. Ptal jsem se v několika servisech a s rozdílným výsledkem. Až jsem se dostal k fachmanovi, který dělá i úpravy od Prodrivu a ten na mne vyvalil oči, že mi to nějaký "umělec" doporučoval..... Jsou tam prý jinak dělaná sedla ventilů a při provozu na plyn by to za pár tisíc kilometrů totálně odešlo - a oprava velmi nákladná. Proto plyn ani náhodou - leda bys měl zbytečný kačky na opravy >:-[] . Jinak ale ten zážitek za těch pár deci navíc stojí. Dneska se všichni honí za nejnižší spotřebou - tou tabulkovou - reál je pak někde úplně jinde. Já mám na služebním mondeu tabulkově 6,2 liru na sto - jezdím ale za 8,6 - ano je to 3 litry méně než v benzínu a navíc je benzín o kačku dražší než nafta - ale kdybych chodil do lunaparku, tak za atrakce dám mnohem víc a to je neřídím ;-) :yes: Takže jasná volba......