Hyundai i30 (2012)
20.10.2012Začátkem roku 2012 jsem začal přemýšlet o koupi nového auta. Můj předchozí vůz (Škoda Fabia I. generace) mi už přestávala prostorově stačit. Vzhledem k…
Hyundai i30 (mikkian)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Jetty 22.10.12 19:14
« Osvětlení z radia/navigace
Ahoj, já jsem po koupi auta taky řešil vysokou míru osvětlení z radia. Cca měsíc jsem s tím tak jezdil, protože jsem si myslel, že když to má automatické snižování úrovně jasu, tak s tím nic neudělám. Nakonec jsem zjistil, že se dá v nastavení zvolit výchozí míra podsvícení a je po problému... ;-) Vím, že je to jiná značka, ale třeba to jde nastavit taky ;-)
Ohledně motoru, já si myslím, že pokud najedeš dost km, tak jsi měl jít do toho CRDi. Určitě je živější a má menší spotřebu ;-) Filtry DPF dnes již také nejsou zas tak nespolehlivým strašákem, navíc ty moderní lze repasovat. Většinou do 10tis Kč se zárukou 100tis km/3roky... To uspořím po 10tis km (ani ne půlrok), když vezmu, že u benzínové 1.8T jsem měl průměrnou spotřebu 8,4l/100km a u TDI ji mám 5,4l/100km :-) Servis je po 70tis km zatím naprosto stejný, krom jednoho naftového filtru navíc...
Ale je to můj názor, nebudu se tu pouštět do žádné hádky ;-) Ať ti auto slouží ;-) -
zetr007 22.10.12 15:29
« Re: Re: 1.6GDI
Předem děkuji že si zareagoval na můj názor. No v tomhle se asi neschodnem, já si prostě myslim že tsíčko 77kw jede lépe než gdíčko, hlavně jeho využitelnost od nízkých otáček je z mého opakuji z mého pohledu lepší. Měl jsem možnost s tim ceedem 1.6 GDI najezdit cca 600km, na jeho obhajobu musim dodat že měl najeto jen 1500km takže nezajetý motor. Sjetí v I30 combi nepočítam to bylo jen pár km. Jinak s tebou můžu souhlasit že motory tsí této řady byli poruchové i když ted na jejich konci výroby se zdá že koncern jejich chyby vychytal. Ted se v M.Boleslavi rozjíždí výroba nové řady tsí motorů, tak uvidíme jak na tom budou. Každopádně tě můžu ujistit že v dohledné době přejde i Hjondé a Kia na turbobenzíny a sranda je že prodejci o tom mají zakázáno mluvit, říkala mi to paní prodejkyně z Kie, no nevim jestli nekecala >:D . -
idam.i 21.10.12 21:22
« Re: 1.6GDI
Neviem presne kolko si najazdil s GDI ,ale tvrdiť,že proti 1,2TSI 77kw "nejedou" je celkom mimo.Jazdím tento motor vo väčšom aute a viem,že keď ho podržím tak dokáže dósť prekvapiť.A pokial ho neženiem,tak môžem radiť pod 2.000 a je vcelku dosť úsporný.
Určite,že v turbo motoroch je budúcnosť,ale zrovna tebou spomínaný motor nie je najlepší reprezentant pokroku ! -
zetr007 21.10.12 16:52
« 1.6GDI
Pěkná recenze, gratuluju k autu! Plně s tebou souhlasim že asi největší slabinou jsou motory, měl jsem možnost jezdit jak z 1.4 benzínem tak ted dvakrát s 1.6GDI a to i v Ceedu a prostě ty auta nejedou, třeba oproti 1.2 TSI 77kw. A pokud člověk jezdí na pohodu dosáhne u toho TSíčka i nižší spotřebu oproti GDíčku který musíš pořádně vytočit když chceš třeba předejet. Jinak je i30 v combi moc pěkný auto s pěknou výbavou za slušný peníze. At dobře slouží!!!! -
tr2700automat 21.10.12 16:31
« 100KW
Krásné auto, pěkná recenze :yes: . Mám taky rád silné auta, ale toto auto není slabé, těch skoro 100KW , pro upřesnění 99KW, není vůbec málo, takže nelituj že nemáš výkonější motor. I s tímto motorem si dokážeš pěkně užít sportovní jízdy ;-) . Přeji ať Ti pěkně slouží :yes:
Jiank jestli je živější, nedokážu posoudit. Jsem překvapen, jak to GDI zatáhne kolem těch 1500-2000otáček - tam je to skoro jak nafta. GDI jede až hodně ve vysokých otáčkách a zruchlení z 0 na 100 má rychlejší, než nafta. Ale je to asi o úhlu pohledu. DOteď jsem jezdil na TDIčkách a v porovnání s CRDI jsou výkonově jinde - možná je to teď přiškrceno DPF fitlrem. Jinak o tom filtru by to bylo na dlouho a nebudeme se o tom přít :-) ale záruku na filtr nedostaneš, ptal jsem se na to a prodejce mi narovinu řekl,že když se po* ještě v záruce,tak to stejně výrobce neuzná,že jsem nekvalitně vypaloval :-(