Lexus GS (2018)
5.4.2018Vše v Lexusu je o emocích. Každý, kdo se hodlá Lexusem svézt, nebo jej koupit, měl by se psychicky připravit na vodopád kladných emocí, úžasných zážitků…
Lexus (medvedi)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
99matthew99 09.04.18 11:58
« Re: Re: Proč se jich (Lexusů) neprodává víc?
No asi si mal kupit nejaky dobry 6valcovy diesel lebo tych sa v tejto triede preda najviac co znamena ze to je najlepsia volba. Ze to bude drahsie na servis nevadi hlavne ze “zapadnes v dave”. Popripade si mal vziat auto ktore sa moze smelo rovnat 5tke, Ecku alebo 6tke cize Skodu Superb a este by si aj usetril. To zeby si hned po kupe musel dat namontovat milion zariadeni proti kradezi nevadi - mal by si skrabku a 2 dazdniky co je raz tolko ako ma Rolls :-) Pre mna skvely vyber a prajem vela stastnych a verim ze aj bezproblemovych km :-) -
vondry87 09.04.18 11:13
« Re: Re: Re: Proč se jich (Lexusů) neprodává víc?
No to je takový ten začarovaný kruh. D3 je na každém rohu, takže když si jdu něco koupit, tak celkem logicky předpokládám, že když je něčeho hodně, tak to asi bude dobrá volba, jinak by to přece nikdo nekupoval. Druhá věc je ta, že D3 u nás prostě působí mnohem prestižněji než třeba Lexus, takže když má manažer reprezentovat nebo podnikatel oslňovat sousedy, D3 je na to prostě vhodnější. V USA nebo Asii to asi budou vidět jinak, ale u nás to tak prostě je... Já jsem zvyklý jezdit tuctovým autem a nikdy mi to nevadilo, takže bych taky pravděpodobně skončil u D3, ale Lexus určitě nebyla špatná volba :yes: :yes: :yes: -
4bytelnýkola 08.04.18 20:45
« Re: Re: Proč se jich (Lexusů) neprodává víc?
ono je to trochu jinak, v české republice pokud někdo jakž takž vydělává no tak kupuje D3, protože tak nějak nic moc jinýho nezná a ni nejezdí, proč by bývalí veksláci nebo lidi bez vkusu kupovaly rang rovery, jaguary, lexe.. užij si tu vyjímečnost, přeju ti to :yes: -
medvedi 08.04.18 20:20
« Re: Proč se jich (Lexusů) neprodává víc?
Každý si vybírá auto, jaké mu vyhovuje. Každý posuzuje jiné parametry auta a pro každého jsou důležité jiné věci. Příklad: Chtěl jsem rodinný vůz pro ženu. Vybral jsem Subaru Outback s 2,5 ltr benzínovým motorem. Při vyhodnocení "životně" důležitých parametrů vozu zjistíte, že NEEXISTUJE jiné, lepší rodinné vozidlo. Nicméně v porovnání třeba s koncernem je vzhled vnitřku vozu, jemně řečeno, zvláštní, starý, nemoderní. No bohužel v reálu a možná už příliš pozdě, zjistíte, že chromovaná linka na palubce, navigace ovládaná gesty, škrabka ve víčku nádrže apod... vám na silnici život nezachrání. Přesto si stádo lidí stále kupuje koncernové vozy s downsizovanými motory. Tady stejně pragmaticky - vyhodnotíte-li to co můžete získat nákupem Lexe - speciálně nyní GS a porovnáte to s "konkurencí" v podobě německé trojky, tak vaše rozhodnutí bude jasné, teda pokud vám nejde o "škrabku v nádrži" a vzhled? No klidně kousnu masku chladiče, když vím co všechno se schovává v těch skoro 5 metrech dozadu od ní. Holt to chce používat hlavu, svou hlavu a ne jen bezmyšlenkovitě něco přebírat, ale myšlení bolí. :-) a jen doplnění slovní spojení "neprodává víc" myslíte ČR, EU, US, globálně? -
pavel60 08.04.18 06:42
« Re: Re: Gratulace
Zadek se natáčí podle toho jak rychle jedeš,ale to určitě víš.Nejlepší je to na kruháčích,jak mám někoho nalepeného na zadku.Po výjezdu jsem dávno venku a lepič se trapně naklání upostřed kruháče.Minulý týden jsem se chvíly naháněl s kamarem,za Českou Třebovou směr H.K. jsou dvě rovinky ukončené dlouhou levou a dva pruhy do tunelu.Na delší rovině jsem přepnul do sport+ a držel jej za sebou až po rozdvojení.Smozřejmě se dolevého pruhu nas....nějaká škodovka,tak jsme museli počkat až se uráčí předjet.Kamaro jsem měl na kufru a chvíly se drželo,ale nemá natáčecí zadní nápravu,tak začal strácet.Určitě poznáš ten pocit jak se potřebuješ svést a jak máš doma lexe a jak je to ještě 450H poslední generace,tak neznám asi lepši pocit po nasednutí a kde dnes pojedem.S astrou jsem nezačínal,ale otec v 70 koupil coronu,kterou jsem se učil.Měl jsem všechny čeliky od tuhé zadní nápravy první a druhé generace,ve třetí byla polonáprava a potom předek+v ostrých čtyřkolky.Na sedmou jsme namotovali turbo kit.Vypadá to na dost podobný motoristický(vývoj).
Můžeš dát nějaký kontakt?