Diskuse

Volkswagen Tiguan (2018)

19.1.2019

Koupeno ve výbavě Comfortline kde je vše co je běžně potřeba, DSG 6st. + volba profilu jízdy. Pro porovnání předchozí auto jsem měl Superba II 2014 Tdi…

 

Volkswagen Tiguan (jirka69)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 20 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 19.01.  09:35

    TSi

    Jen poznámka k tomu TSi, sám mám teď taky třetí, vše 1,4 TSi, 90, 92 a 110 Kw ale bez vypínání válců. Ale jiné než EA 211 bych nikdy nekoupil. závažnost poruch motorů EA 111 1,2 a 1,4 TSi záleží na roku výroby a výkonnostní verzi. Např. ojetou 1,4 TSi 118Kw s kompresorem si koupí jen blázen. A starší verze 1,8 TSi některé bazary např ESA vůbec nevykupují. Takže asi ví proč. A k recenzi, chtělo by to trošku přitlačit na fotkách i na množství písmen pod nimi. To auto je určitě zajímavé a moc jich tady zatím není.
    • 00 Reagovat !

      foto jirka69

      jirka69 19.01.  15:37

      « Re: TSi

      K těm TSi máte naprosto pravdu to je bez debat! Jak bude čas udělám pár fotek a dodám popis.Sám jsem hledal informace, když jsem auto objednával a byla to bída.Já měl Jettu 1,2 tsi rok 2011 najeto cca 145tis a dobrý....jelo to dobře a za 6,5. Žena má také tiguana jen výbavu ME 1,4 92kw. Byla to skladovka za neuvěřitelnou cenu proto stejný auto dvakrát. Budu se snažit přidat i toto auto.Jaké máte zkušenosti s TSi vy???
      • 00 Reagovat !

        foto Verny-2013

        Verny_2013 19.01.  22:03

        « Re: Re: TSi

        Teď vlastním již třetí 1,4TSi EA211 v pořadí. Na Sportsvanovi 92Kw jsem najel nejvíc - 61500 Km naprosto bez jakýchkoliv problémů. EA 211 s řemenem, opravdu netrpí problémy předchozí verze. Hlavně chrastění a poté přeskočení řetězu a karbonování. Mám tady na něj recenzi, tak můžeš počíst. Teď mám Golfa se 110 Kw verzí a ta je výkonově a pružností někde jinde. Obě verze jsou ale velmi úsporné, se Sportsvanem jsem měl dlouhodobý průměr 6,2.
        • 01 Reagovat !

          foto Toky1

          Toky1 21.01.  14:23

          « Re: Re: Re: TSi

          61500km? A naprosto bez problémov? No to ani veľmi neprekvapí, že. Keby hej tak to je fakt bieda. Čo tak po 150000km? Tiež bez problémov?
          • 21 Reagovat !

            foto Verny-2013

            Verny_2013 21.01.  15:26

            « Re: Re: Re: Re: TSi

            Co na to říct, asi takhle, kdybych najel těch 150 Tis bez problémů, asi by přišla následující odpověď:
            "No to ani veľmi neprekvapí, že? Keby hej tak to je fakt bieda. Čo tak po 250000km? Tiež bez problémov?"
          • 00 Reagovat !

            foto jirka69

            jirka69 21.01.  19:35

            « Re: Re: Re: Re: TSi

            Nechápu to ???? místo debaty o autech a motorech přihlouplé poznámky o tom že to nevydrží a podobně.Vážený pane Toky1 většina zdejších kritiků ani nezaznamenala že není příkladně TSi s řetězem a verze po úpravách to samé.Nechci v žádném případě hájit koncern ale z logiky je jasné jedno.Pokud by TSi a to všechny druhy byla taková katastrofa tak už by žaloby přivedly VW do krachu.Každý výrobce má dnes máslo na hlavě a Toyoty se to týká také.Příkladně Toyota měla vždy super benzinové motory ale z atmosférického motoru 1,6l dostat 100Kw je také záběr jak na materiály, oleje atd.Napište něco k věci!!
            • 00 Reagovat !

              foto michal-t

              michal.t 21.01.  21:43

              « Re: Re: Re: Re: Re: TSi

              Mě teda poznámka Tokyho1 přijde celkem k věci – přece již nežijeme v době, kdy cca 60 tkm znamenalo, že motor má podstatnou část svého života za sebou (a spolu s tím i přirozeně odpovídající množství poruch).

              Má-li někdo potřebu vyzdvihnout, že motor přežil prvních 60 tkm bez „ztráty kytičky“, chápu to, taky mě to u mého auta těší… ale není to určitě nic neobvyklého napříč značkami, že motor přežije řekněme „širší období záběhu“.

              Rád se ale nechám poučit, v čem tví ten záběr na materiály, oleje atd. u atmosféry 1.6 100 kW… Myšleno v porovnání s turbenziny? Že by o něco vyšší otáčky atmosféry (s nijak závratným litrovým výkonem v porovnání s turbobenziny) byly až takovou konstrukční výzvou? Řekl bych, že ta výzva spíš souvisí s emisemi a spotřebou, ne až tak se schopností snášet výkon.
              • 00 Reagovat !

                foto jirka69

                jirka69 22.01.  00:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: TSi

                Pokud dobře čtete ten příspěvek od toky1 to byla narážka na skutečnost že tsi a podobné motory se asi nedočkají 150kis/km. Já svou poznámkou o 100kw z motoru 1,6l pouze poukazoval na to že obě cesty k dosažení výkonu (jak otáčky tak tlak) nejsou dobrá cesta.Obojí vyžaduje specifické konstrukční a fyzikální ústupky od ideálu.Já ještě pamatuji motory o obsahu 2l které dávaly 100kw a cca.200Nm při použitelných otáčkách a to byla jiná jízda.Postavit a vyrábět motor který nelze opravit a pokud tak za částky přesahující po 5 letech cenu celého auta to není žádné umění od žádné značky.
                • 00 Reagovat !

                  foto idam-i

                  idam.i 22.01.  23:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TSi

                  Len zo zvedavosti,čo sú použitelné otáčky?
                  • 00 Reagovat !

                    foto jirka69

                    jirka69 16.02.  01:15

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TSi

                    Použitelné otáčky jsou cca.1700-3000.
                    • 00 Reagovat !

                      foto idam-i

                      idam.i 16.02.  21:37

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: TSi

                      1700 sa mi zdá dosť málo.Osobne sa nerád spúšťam pod 2000.Maximálny výkon a kruťas mám nad 4500.V tomto pásma sa motor cíti o dosť lepšie ako tam dole.
              • 00 Reagovat !

                foto michalpneu

                michalpneu 16.02.  11:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: TSi

                Já bych to shrnul asi tak, že u každého auta a jeho výdrži záleží v první řadě na řidiči a majiteli, jak se k tomu autu chová. Auta jsou stroje, na kterých se vždy může něco podělat, ale je na majiteli, jak ke svému autu přistupuje.

                Mám zákazníky s různými auty. Mám pána, který má na TSI nalítáno 300 tis km a je to 2010, rozvody se nikdy nepotkali a ve 190 tis je prostě vyměnil kvůli kilometrům, jinak by jezdili dál.

                A pak mám pána, který má Toyotu Verso, kterému se v 94 tisích potkal motor a hned mi brečel, jak ho toyota zklamala kvalitou. Tak jsem mu natvrdo řekl, že to není toyotou, ale tím, jak se k autu chová. Jednou jsem se s ním je projet, protože mu tam něco klepalo, tak co jim v toyotě má říct. No, jeli jsme spolu 3 km a byl jsem rád, že mě vysadil zpátky, protože takhle se k motoru chovat, tak se divím, že se to nepotkalo už v 60.

                Všechny současné motory, napříč všemi značkami jsou choulostivější na chování a styl jízdy kvalitu oleje, kvalitu benzínu, nafty i plynu, než motory dřív.

                Pokud tohle někdo podcení, nemůže se divit, že mu motor nevydrží.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Tip Františky: Inspirujte se zahraničím a pak si dejte týden módy MBPFW!

Tip Františky: Inspirujte se zahraničím a pak si…

Milovníci módy, fashion exhibicionisté, profesionálové znalí oboru si tento víkend a následující dny v Praze…

Falešná sestra na pohřbu Aťky Janouškové (†88): Dělá si nárok i na dědictví!

Falešná sestra na pohřbu Aťky Janouškové (†88): Dělá…

Na pohřbu předstírala, že je sestrou nejmenší herečky. Žena, která tvrdila, že má s Aťkou Janouškovou (†88)…

 

iSport.cz

OVERTIME s Kalasem: Proč patřím Chelsea? Byznys i šance jít za lepším

OVERTIME s Kalasem: Proč patřím Chelsea? Byznys i…

Ve svých 25 letech Tomáš Kalas působí už v osmém profesionálním klubu. I když je už od roku 2010 kmenovým hráčem…

Brankář Anglie: Vydrovy řeči? Zápas je o nás, ne o českých poznámkách

Brankář Anglie: Vydrovy řeči? Zápas je o nás, ne o…

PŘÍMO Z LONDÝNA | Upřímně řečeno, český národní tým nemohl zápas s Anglií ve Wembley potkat v lepší čas, aby si…

 

Reflex.cz

Světový den vody otevře muzea, vodní elektrárny i čistírny. Nechte si udělat rozbor vody

Světový den vody otevře muzea, vodní elektrárny i…

Už od roku 1993 se z rozhodnutí Valného shromáždění OSN slaví 22. března Světový den vody jako připomenutí…

Válka mi dala víru v lidi. Agresivní křiklouni ale vylezli a většina mlčí, k útokům není daleko, říká Jakub Szántó

Válka mi dala víru v lidi. Agresivní křiklouni ale…

Není to s námi tak špatné. Bývalý zpravodaj na Blízkém východě a reportér z mnoha konfliktů Jakub Szántó díky…