reklama


Recenze

10 Majitel

Fiat Panda 169

8,92 Uživatelé

Hodnoceno: Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Fiat Panda, foto 1 Fiat Panda, foto 2 Fiat Panda, foto 3 Fiat Panda, foto 4 Fiat Panda, foto 5 Fiat Panda, foto 7 Fiat Panda, foto 8 Fiat Panda, foto 9
Fiat Panda, foto 10 Fiat Panda, foto 11 Fiat Panda, foto 12 Fiat Panda, foto 14 Fiat Panda, foto 15 Fiat Panda, foto 16 Fiat Panda, foto 17 Fiat Panda, foto 18 Fiat Panda, foto 19 Fiat Panda, foto 20 Fiat Panda, foto 21 Fiat Panda, foto 22 Fiat Panda, foto 23 Fiat Panda, foto 24 Fiat Panda, foto 25 Fiat Panda, foto 26 Fiat Panda, foto 27 Fiat Panda, foto 28
 

Technické info

Přezdívka auta Fiat Panda Rok výroby 2006 Koupeno nové palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1108 výkon [kW]: 40 kroutící moment [Nm]: 88 zrychlení 0-100 km/h [s]: 15 maximální rychlost [km/h]: 150 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 13 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 5,7

Popis vozu

Před čtyřmi lety jsem najednou potřeboval auto. Když jsem uviděl Pandu bylo rozhodnuto. Příznivá cena hluboko pod 200 tisíc, spotřeba při klidné jizdě pod 5 litrů benzínu, na třídu mini velký vnitřní prostor, spolehlivost, živý a tichý motor. Mám najeto 94 tisíc km a světe div se, přestože se jedná o Fiata neměl jsem zatím žádný problém...vlastně měl, praskla mi levá parkovací žárovka :-) Pochopitelně nejedná se o rodinné
auto, takže cestování se čtyřmi osobami je pro motor utrpení. Ono také 40 KW je v současnosti snad nejslabší motor na trhu. Ale Panda není pro rodinné cestování, ale především pro radost z jízdy. A té si s Pandou užijete dosytosti. Krabicová konstrukce umožňuje vynikající výhled do všech stran, k tomu vyšší posed za volantem a máme tady auto, se kterým je radost jezdit. Je až neuvěřitelné, co tenhle malý italský motor Fire vydrží. Moje Panda nemá otáčkoměr, takže nevím kolik motor točí. V technické dokumentaci je maximální rychlost 150 km/hod. Ovšem není problém motor vytočit tak, že na pětku Panda uhání i 170 km/hod a přitom ani nemám nohu na podlaze. Je to sranda, když na dálnici předjíždíte dieslové popelnice s mnohem silnějšími motory. S Pandou jsem projel všechny vysokohorské placené silnice v Rakousku včetně slavné Grossglockner Hochalpenstrase,
Timmelsjoch - Passo Rombo u italských hranic a několik dalších na jihu Rakouska a osmiventilový motor Fire stále běží jako hodinky.

8.10.2010
Zkusil jsem přídat do Naturalu 95 trochu paliva E85 a mohu říci, že se výkon motoru, kroutící moment, zvýšily minimálně o 15 procent. Trochu se zvýšila spotřeba, ale není to nijak zásadní zvýšení. Prohlém by mohl nastat při studených startech, kdy motor hůře naběhne. Chce to, aby poměr: Natural95 : E85 byl maximálně 100 : 25 pak bude vše OK. Měřil jsem zrychlení z nuly na sto s palivem E85 a naměřil jsem 11 vteřin. Jel jsem sám. Slušný výsledek.

9.11.2010
Dnes jsem najel 100 tisíc km. Zatím žádný problém. Pouze jsem při noční jízdě zjistil, že nesvítí podsvícení otočných přepínačů topení a ventilátoru. Dva další jsou zatím OK. To dělá to blbý denní svícení. Chce to namontovat samostatné denní svícení pomocí LED diod. Takhle svítí všechny žárovky na autě a zbytečně. Přidal jsem fotku tachometru.

16.11.2010
Změnil jsem dodavatele oleje pro Pandu. V servisu sítě Temposervis mi tam dali Texaco Havoline Extra 10W40. Celá výměna včetně filtru stála 700 korun. Technik tvrdil nájezd 15 tisíc, ale automechanik napsal na štítek pouze 10 tisíc...tak nevím. No budu tam dolévat postupně Havoline 5W40, což je plná syntetika pouze za 170 korun, takže by se interval výměny mohl prodloužit.

27.12.2010
Teď moc nejezdím, auto mám v garáži a občas oživuji baterku udržovacím proudem asi 100 miliampér. Je to znát, auto i v mrazu startuje lépe.

27.2.2011
Najeto 105 tisíc a žádný problém. Dokonce se zdá, že spotřeba stále klesá. Spotřeba oleje minimální, náplň vydrží 20 tisíc. Baterie stále jako nová (Exide). Zvuk motoru je stále stejný jako u nového auta..nic neklepe. Výfuk v pohodě včetně koncovky, kde není ani známka rezu. Ovšem koncovku výfuku včetně tlumiče pravidelně otírám mastným hadrem od oleje a vazelíny a to fakt funguje a rez nemá šanci.

16.5.2011
Najeto 110 tisíc. Žádný problém.

17.6.2011
Pandu jsem vyměnil protiúčtem (60 tisíc) za Fiat Punto Actual (Dříve označované jako Grande Punto) Na Pandu ovšem rozhodně nezanevřu, bylo to pohodlné a spolehlivé auto. Stav Tachometru v době prodeje 111999.

Silné stránky

Spolehlivost, cena, spotřeba, vnitřní prostor,

Slabé stránky

Slabý motor

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Zatím pouze předepsané servisní úkony

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Kupoval jsem skladové auto, takže vyřízeno za 2 hodiny

 
reklama


Další vozy Fiat Panda


reklama

Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
10
prostornost
10
jízdní vlastnosti
10
jízdní komfort
8
provozní náklady
9
náhradní díly
7
výkon motoru
5
spotřeba
9
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
8
brzdy
9
zavazadlový prostor
7

Více o modeluFiat Panda 169 (od 2003)
Fiat Bravo 2,0 HGT - divoch Fiat Bravo 2,0 HGT - divoch

Nástupcem i u nás, díky dovozu ojetin, poměrně…

Fiat Punto Fiat Punto

V letošním roce slaví automobilka Fiat 100. výročí svého…

 

reklama





Blesk.cz

Autobus plný dětí se srazil s kamionem! Při nehodě zahynulo nejméně 12 lidí

Autobus plný dětí se srazil s kamionem! Při nehodě…

Nejméně 12 mrtvých, včetně devíti dětí, a dalších dvacet zraněných si v neděli na východě Ruska vyžádala nehoda…

Stovky lidí se praly o jídlo a vodu: Vláda do Mosulu poslala pomoc bez vojáků

Stovky lidí se praly o jídlo a vodu: Vláda do Mosulu…

Ve východní části iráckého Mosulu v neděli vypukl chaos, když se stovky lidí vrhly na nákladní automobily s…

 

iSport.cz

Fantazie, Schick se zase trefil. Hvězdnému Hartovi zahrál na housle

Fantazie, Schick se zase trefil. Hvězdnému Hartovi…

Dvacetiletý útočník podruhé od letního příchodu ze Sparty dostal šanci v základní sestavě a stejně jako v…

Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud tu bude, šanci má

Šilhavý: Van Kessel pryč ze Slavie? Jedná se. Pokud…

Když trenér Jaroslav Šilhavý přebíral po pěti kolech ligové sezony fotbalisty Slavie, patřilo týmu z Edenu až…

 

Reflex.cz

Česko: Ale anonymně udávat je přece normální!

Česko: Ale anonymně udávat je přece normální!

Napsal jsem dva články proti podpoře udávání spojené s Babišovou EET, a z temnoty Internetu se vynořily ty…

Budou žít Češi na Měsíci? Evropská kosmická agentura tam chce postavit vesnici

Budou žít Češi na Měsíci? Evropská kosmická agentura…

Když loni v červenci nastoupil Němec Johann-Dietrich Wörner na místo generálního ředitele Evropské kosmické…

 
 
reklama