Diskuse

Toyota Corolla (2017)

9.9.2019

Zdravim chcem sa s vami podelit o poznatky auta Toyota Corolla za kratky cas co ho vlastnim. Zacal by som ako som sa k tomu autu dostal , predal som…

 

Toyota Corolla (janiga77)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz

  • « 00 Reagovat !

    foto Verny-2013

    Verny_2013 20.09.19  20:57

    « Re: Re: Re: Atmosféra

    Tak třeba já jsem určitě nezlenivěl. Jsem odkojený atmosférami s manuálem. Začal to trabant, Š 130, Rapid 135, Favorit, Felicie. První moje auto ne atmosféra byla Octavie 1,9TDi 66Kw. Ta všechny předešlé převyšovala o 2 třídy. všechna další auta byla turbobenzíny. A Ať chceš nebo nechceš každý dobře nastavený turbobenzín je prostě uživatelsky příjemnější než běžná čtyřválcová atmosféra. Ano má ta atmosféra bezprostřední reakci na plyn ale po hříchu dost mizernou. Pokud nejsi nad 3000 ot, tak se většinou nic neděje. Pokud jedeš s benzínovou atmosférou po dálnici a máš to štěstí že má 6-kvalt tak točí 3000-3300 ot. Zatímco benzínové turbo 2500-2800 ot. Rozdíl v hlučnosti nemusím zdůrazňovat. V současné době jedinou přijatelnou benzínovou atmosféru nabízí Mazda. Její 2,0 skyactive odpovídá 1,0-1,2 benzínovému turbu. Poráží ho v jediném režimu - v rozjezdu, jinak je téměř ve všem horší - bohužel. A to je pro většinu běžných uživatelů rozhodující.
  • « 00 Reagovat !

    foto palix

    palix 20.09.19  14:11

    « Re: Re: Atmosféra

    Dnešní ľudia zleniveli - už nechcú ani jazdiť s manuálom ;). Začínal som na otcovej Škode 100, ktorá mala cca 35 kW, manuálnu prevodovku, volant, 4 kolesá a nič viac ;). Dodnes nepotrebujem automat, nejaký extra výkon... Je to vecou pohľadu a spôsobu jazdy.
    Dnešní mladí sa už absolútne o autá nezaujímajú a najlepšie by pre nich boli autonómne autá reagujúce na privolanie aplikáciou v mobile.
    Veľa ľudí sa ani poriadne nenaučí jazdiť s manuálom, lebo hneď presedlá na automat.
    Samozrejme viem, že manuálna prevodovka, atmosferický motor a podobné "prežitky" tu čoskoro nebudú. Atmosféru ako-tak už udržiava pri živote jedine Mazda. Turbo-motor, automat, milión asistentov - to vyhovuje dnešnému vodičovi oveľa viac. Prečo by to výrobca nerobil masovo?
    Som rád, že som mohol ešte stihnúť také normálne, obyčajné auto pre radosť z jazdy ako je to moje ;). Pre radosť z jazdy stačí dobrý podvozok, skvelá manuálna prevodovka a atmosféra, pri ktorej je potrebné radiť = presne to som chcel (a aj to mám).

    Prajem veľa šťastných kilometrov na Corolle.
  • « 00 Reagovat !

    foto Invisible

    Invisible 20.09.19  13:01

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra

    Nevím, kolik máš s eCVT najeto, možná nic. Po městě a okolí super, ale pokud bys vyzkoušel zrychlovat nad cca 90 km/h nebo aspoň jet 130 na dálnici do kopce na tempomat, rychle by tě to nadšení přešlo... :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto idam-i

    idam.i 13.09.19  14:17

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra

    Pretekár >:D
    veď som si kúpil 1,6 atmo.Jazdím denne ako obchoďák.Niekedy po meste,niekedy po diaľnici.Potrbujem spolahlivé,no pre rodinu aj priestorné auto.Pokiaľ dlhodobo nenulujem PP,tak sa mi ustáli na 6,0l.
    Toto budem očakávať aj od novej Corolly,pokiaľ sa pre ňu rozhodnem.Určite budem chcieť 1,6 atmo s manuálim. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Toky1

    Toky1 13.09.19  09:11

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra

    Ďalší pretekár. CVT je o komforte. V prípade kombinácie s atmosférickým motorom zvlášť. Predpokladám, že po najväčšej dedine Slovenska nejazdíš permanentne s akcelerátorom zadupnutým do podlahy. Skôr sa posúvaš zápchou. A práve na entaké fúrikovanie je CVT naj. Na Pezinskú Babu samozrejme nie. Ale to ani zvyšok Corolly. :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto idam-i

    idam.i 12.09.19  12:13

    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra

    Nebudem sa prieť.No keď zoberiem,že slabšie zrýchlenie,menšia maximálka a to za vyššiu cenu .
    Za mňa nie,ďakujem no nikoho neodsudzujem. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Rasto

    Rasto 12.09.19  11:38

    « Re: Re: Re: Re: Re: Atmosféra

    Tak v Priuse nie je variátor - tam je eCVT. Variátor v Corolle sa správa inak - ak nedrtíš plyn na podlahe a dáš si športový režim, tak sa tvári, že radí stupne.
  • « 00 Reagovat !

    foto idam-i

    idam.i 11.09.19  16:48

    « Re: Re: Re: Re: Atmosféra

    Variátor ani za nič. :no:
    Sorry,skúsil som v Priuse a stačilo.Inak žijem v najväčšej dedine v SK a manuál v poho.To dvojspojka by určite viac trpela. ;-)
  • « 10 Reagovat !

    foto Rasto

    Rasto 11.09.19  12:01

    « Re: Re: Re: Atmosféra

    Tak to je absolútna dynamika - tá príde aj mne dostatočná. Horšie je to keď ide človek po meste potrebuje sa zaradiť do pruhu má tam okolo 2000ot a vedľa ide auto alebo sa približuje - to aby podradil o 2 stupne... Takisto na diaľnici je to o ničom, ak chce človek stíhať premávku musí neustále kvedlať. Mne ako nevadí podradiť pri obiehaní alebo na kopcovitých okreskách. Takže ten motor s manuálom by som odporučil na defenzívne jazdy po okreskách a menších obciach/mestách. Samozrejme tým netvrdím, že je pre teba zlý ak to chceš a si s tým spokojný prečo nie - skôr moje dôvody, prečo by som si ten motor s manuálom nikdy nekúpil. S automatom stíham všetky situácie v pohode, jediná vec je potom zvýšená hlučnosť na diaľnici.
  • « 00 Reagovat !

    foto idam-i

    idam.i 11.09.19  10:45

    « Re: Re: Atmosféra

    Zhruba za 10sek. na stovku a max.200km/hod,považujem za dostačujúce.Práca so šalt pákou ma stále baví.Nepochybujem,že budúcnosť patrí turbu.No pokiaľ vychytajú všetky muchy( a že ich je požehnane) ostanem pri osvedčenej klasike.
  • « 00 Reagovat !

    foto Rasto

    Rasto 11.09.19  10:32

    « Re: Atmosféra

    Neviem - no na svoju dobu a medzi atmosférami svojho objemu to bol výborný motor s výbornou spotrebou. Dnešné turbomotory ho však už vo všetkom (okrem vecí ktoré sa môžu pokaziť) predbiehajú. Ešte s automatom mi to príde ako konkurencieschopná voľba (to je ale zas lepší 1.8HSD). S manuálom sa mi to na pohodlné vozenie už nehodí.
  • « 00 Reagovat !

    foto idam-i

    idam.i 11.09.19  01:29

    « Re: Re: Re: Re: Atmosféra

    Pevne verím,že sa "dokopeš "a niečo zaujímavé o svojej Corolle napíšeš.Určite potešíš hodne ľudí.
  • « 10 Reagovat !

    foto Desmotom

    Desmotom 10.09.19  17:41

    « Re: Re: Re: Atmosféra

    Ahoj,
    osobně mám 1,6 Aurise combi ´19 a též si nemůžu stěžovat. Spotřeba pod udávanými 6litry a místa v kufru...
    I když hodně jezdím, naftu už jsem nechtěl a tohle bylo celkem jednoduché rozhodování...
    Třeba se někdy dokopu a taky přidám recenzi.
    Ať Corollka slouží. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto Mikesus

    Mikesus 10.09.19  13:32

    « Re: Re: Sklo

    Corolla neměla vůbec vyhřívání předního skla. Aktuální Corolla má alespoň vyhřívání stěračů, ale to se pořád nedá srovnat s vyhřívanými skly.
  • « 00 Reagovat !

    foto magic65

    magic65 10.09.19  12:28

    « Re: Sklo

    No ja mam pravě vyhřivane přední sklo na Fiestě a byla by bomba kdyby to měla i Corolla v zimě parada ostatní škrabou ja vlezu zapnu a za chvíli rozmrazene....Corollu mam od unora 2018 je po první garančce a vše zatím šlape jak ma. Tak ať ti autko funguje jak ma.. :-)
  • « 10 Reagovat !

    foto idam-i

    idam.i 10.09.19  10:46

    « Re: Re: Atmosféra

    Má motor 1,6 atmo a aj rázvor dlhší ako i30.
    Presne 2700mm ako Corolla.Vo svete je to priama konkurencia pre Corollu. ;-)
  • « 00 Reagovat !

    foto janiga77

    janiga77 10.09.19  10:00

    « Sklo

    Dik za poznamku tak myslim si ze je to vyhrievanie celneho skla alebo len zvysena intenzita ventilacie ale funguje to rychle rozmrazenie celneho skla inac je to tlacitko v lavo dole na panely klimatizacie s napisom front a zobrazenim celneho skla hned na pravo je tlacitko s napisom rear a zobrazene zadne sklo a spatne zrkadlo ,ak to nieje tak tak sa ospravedlnujem .
  • « 01 Reagovat !

    foto janiga77

    janiga77 10.09.19  09:39

    « Re: Atmosféra

    Vsimol som si aj Elantru ale uz nebola v ponuke a pravdepodobne ani v predaji v Hyundai ma podobne proporcie ako Toyota Corolla ale ani som sa Elantrou nezamyslal zaujal ma viac i30 fastback ale Toyota je Toyota
  • 00 Reagovat !

    foto magic65

    magic65 09.09.19  21:12

    « Sklo

    Opravdu tam maš vyhřivané přední sklo? Mam tu samou vybavu, ale o tom nevim... 8-s. Jinak super auto :yes:
  • 10 Reagovat !

    foto idam-i

    idam.i 09.09.19  20:57

    « Atmosféra

    Chápem tvoju voľbu a ďalšie moje auto,možná bude nová Corolla s 1,6 manuál.
    Len so zvedavosti,Hyundai Elantru si neskúšal?
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele




Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…