Diskuse

Seat Alhambra (2002)

8.9.2014

RECENZE A ZEJMÉNA GALERIE BUDE DOPLNĚNA!!!!!!! POPIS VOZU Jako každý 18 letý kluk, i já jsem toužil po tom, že jednoho dne budu mít i já své vlastní…

 

Seat Alhambra (hrabosm17)

Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz


  • 10 Reagovat !

    foto BigBang

    BigBang 09.09.2014  17:06

    Alha

    Čus, po ldouhý době jsem si přečetl nějakou tu recenzi. Jen bych tě opravil, že tenhle motor se do O1 dával až na konci výrobního cyklu a to spíš byla slabší 74kW verze ;) Původně se dá O1 dávaly 1.9TDI ale s rotačním čerpadlem ;-) Tobě motor táhne až od 2200 ot.? Mě nastupuje od cca 1500 a při 1800 už tlačí v podstatě na plno. Možná má něco k dobru (původně nechtěný) zaslepení EGRu, ale takovej rozdíl by to neměl bejt. Dále mě zaujala informace o 80km/h na šestku. To může fungovat jen tak jako udržovací rychlost na rovince. Motor točí necelejch 1500 a to bych tomu motoru neudělal :-) Velká výhoda toho šestikvaltu je v tom, že při cca 100 tacho jedeš na pětku a točíš cca 2000ot./min a zároveň při 130 na šestku netočíš o moc víc.

    Na jednu stranu ti závidím výbavu, ale vzhledem k tomu, že v autě několikrát do roka spím, tak jsem rád za el. okna jen vepředu. Aspoň si můžu otevírat a zavírat v noci bez nutnosti klíčků. S koženm volantem mám v podstatě stejnej problém, po obvodu je ošoupaná kůže-barva a drolí se. Až se to začne drolit fakt hodně, tak ho pošlu na přešití, ale zatím to neřeším.

    Loupání barvy nikde nepozoruju a to jsou to takový omalovánky to moje auto >:D Jediný, co mě fakt iritovalo na fotkách bylo zvedání auta na tom zvedáku. Takhle si akorát zohýbáš lemy vespod na prazích a začne to tam hnít ;-) Na dílensykm zvedáku se zadek dává normálka jako hever v autě, ale vepředu se dává na nosník. Když lehneš pod auto, tak v místě, kam bys dal origo hever, je nosník směřující kolmo od prahu na napojuje se na jinej, kterej vede od předu do zadu. Vytváří to tam Tčko, který je ještě vyztužený plátem. Tam je zvedací bod pro dílenskej zvedák. Mimochodem kolem toho Tčka to má ve zvyku dost kvíst, protože je to tam blbě vyřešený. Podívej se na to, já tam mám čerstvě záplatováno ;-)

    Jinak pro spoustu rad se určitě zaregistruj na vw-club.cz a ač máš Seata, tak tam existuje sekce SAG (Sharan Alhambra Galaxy) - ty auta jsou v podstatě stejný, jenom Ford má rozdíly v převodovkách a benzínovejch motorech + dvojkovej Galaxy má jiný světla. Jiank je to pořád to jedno a to samý auto.
    • 00 Reagovat !

      foto hrabosm17

      hrabosm17 10.09.2014  08:02

      « Re: Alha

      Zdravím, předně děkuji za kvalitní reakci na mou recenzi a ve všem s Vámi souhlasím, nepovažuji se za nějakého technického odborníka, takže věřím vaším postřehům. Je pravdou, že na 6 těch 75-80 se dá v pohodě jet na rovině či mírného kopce, do prudšího stoupání již samozřejmě motor netrápím a jedu na 5tku. Auto mi trochu také začíná kvést zejména u zástěrek dole, jinak klasicky se začínají trochu loupat prahy a a konec výfuku (ten mám stále původní a za rok mě čeká výměna). Na vw-klub se často chodím dívat a čerpat rady. Loupání dveří jsem vyřešil obroušením a nalakováním, přidám do konce týdne fotky interiéru (musím vysát :D).
      Motor nastupuje od cca 1600 otáček, ale od těch 2200 pociťuji nejsilnější zátah do cca 2600.

      Auto bych takhle taky nezvedal, já sám auto nezvedám, toto je foceno, při výměně zimních kol za letní v pneu servisu. Když dám auto do servisu klasického tak tam je zvedání na úplně jiné úrovni.
      Koukal jsem na Vašeho Sharana a smekám v jakém stavu máte lak. Tím, že máme v rodině už 2 auta, tak Seat není už garážovaný a lak trpí :-((, a to nemluvě o psu přítelkyně, který mi Seata škrábanci podepsal.. >:D
      • 00 Reagovat !

        foto BigBang

        BigBang 19.09.2014  22:11

        « Re: Re: Alha

        Rez je celkem častý průvodní jev zástěrek vepředu. Drží se pod nima vlhkost a prach, který časem udělají své... Já budu muset nechat udělat práh u řidiče, je nějakej děravej :-( Co se týče mého laku, tak to není žádná hitparáda, jelikož je kastle minimálně 2x ne-li víckrát stříkaná. Avšak současný stav není nic víc než cc 2 denní práce a poté následná správná údržba ;-) Na toto téma bych doporučil se podívat na detailingové servery (např. detailingclub.cz, detailing.cz, autodetail.sk). Člověk tam najde dost rad. Možná si budeš říkat, co jsme to za blázny (sám jsem si to říkal též), ale pokud to budeš brát jako koníček, tak není problém :-)
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!


Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:





Blesk.cz

Lenovo má novou řadu rodinných tabletů s Androidem. Výhodou je hlavně cena

Lenovo má novou řadu rodinných tabletů s Androidem.…

Lenovo na konci loňského roku obnovilo tabletové portfolio. Do nabídky na našem trhu se dostala trojice cenově…

Chcete miminko? Jak má podle vědců vypadat sex, se kterým se to podaří?

Chcete miminko? Jak má podle vědců vypadat sex, se…

Podle aktuálních statistik se dnes s problémy s početím potýká zhruba šestina párů. Příčin je mnoho, od různých…

 

iSport.cz

Nejlepší basket kariéry? Čísla nelžou: Satoranský bez Walla zatím září

Nejlepší basket kariéry? Čísla nelžou: Satoranský…

No Wall, no problem. Alespoň zatím. Washington Wizards završili pondělním vítězstvím 101:87 nad Detroit Pistons…

Pavelec: Hokej? Ty nervy mi nechybí. Dal se na víno a spoluvlastní sklípek

Pavelec: Hokej? Ty nervy mi nechybí. Dal se na víno…

Odchytat ještě dvě utkání, měl by Ondřej Pavelec na svém kontě v NHL čtyři stovky zápasů. Nestane se tak, do…

 

Reflex.cz

Francouzské žluté vesty mají zvláštního nepřítele: Poškodily 60 % kamer na měření rychlosti

Francouzské žluté vesty mají zvláštního nepřítele:…

Když byla v minulém roce na mnoha silnicích ve Francii snížena povolená rychlost z 90 na 80 kilometrů v hodině,…

Špionážní seriál Bez vědomí na pozadí československých socialistických osmdesátých let

Špionážní seriál Bez vědomí na pozadí…

Ve špionážním seriálu Bez vědomí, které se odehrává v 80. letech v Praze, si zahrají Hattie Morahanová (Kráska a…