Seat Leon (2011)
3.2.2011Seat Leon 1.8 TFSI vo výbave STYLE. Sľúbil som po nabehaní prvých kilometrov poctivú recenziu tak poďme nato. Máme za sebou aktuálne cez 40000km v…
Seat Leon (erbe)
Zařazení: Všechna fóra > Diskuse v MOJE.auto.cz
-
Brandon Walsh 07.03.12 15:10
« Re: Re: Re: Re: garancka
ja to davam s psp (ponozky, slipy, pyzamo) >:D a tam je to zrejme prvy diel [odkaz] , som na to zvedavy lebo shift bolo graficky na tom velmi dobre akurat mi vadilo, ze nebol problem driftovat v 300 km/h bez poskodenia plechov >:D -
-
kornel 20.01.12 15:07
« Re: EuroX?
ono ak ti slo o vyslovene zabavny motor so zavodnym charakterom, tak mi je divne, ze si vobec zasiel hladat do vod medzi motory TSI ..nakolko tieto motory su dost zname svojou lienarnostou a plynulym zatahom.. a o to viac ak si nezvolil aspon FR..
Ono vsetko je to tak trochu o kompromisoch, nemozes chciet od motora, aby mal priemernu spotrebu do 8-9 litrov (aj ked netvrdim ze ti slo o spotrebu) aj s ratanim rychlych sviznych jazd a blbnutia a zaroven, ze motor bude charakterom a vykonom naladeny na tocenie do 7000ot s vyraznou vykonovou spickou.. Ano MPS ci STI, Evo, to hej to su motory zabavne s vyraznym charakterom bliziacim sa zavodnym autam, ale taktiez od takehoto motora nikto necaka, ze bude zrat do 8-9 litrov, ale kazdy tu uplne logicky akceptuje spotrebu 10-12 litrov a viac..
P.S ja som sa tiez vyjadril, ze ani moje FRko nieje nejaky zabavne a ma vyrazne linearny nudny charakter, ale ja som si toho pred kupou bol vedomy,, ale zaroven som si bol vedomy aj toho, ze s tymto motorom napriek tomu, ze ma sily a vykonu dost na blbnutie, tak nebudem robit iba na spotrebu.. a to mi vyhovuje. -
erbe 20.01.12 11:43
« EuroX?
Pred chvíľou som prečítal recenziu jednu recenziu na úplne iné auto. Autor ale úplne presne vystihol slovami to čo sa mne v recenzí nepodarilo i keď som to mal na mysli. Aby to nerušilo čtateľa scenzuroval som auto o ktoré sa v texte jednalo:
"U xxx se totiž evidentně honili za číslíčky a zapomněli na to hlavní, na charakter. Motor nad dvěma tisíci začíná pozvolna zabírat, kolem tří a čtyř tisíc projedete na vlně točivého momentu a když v pěti tisících pořád jaksi nepřichází žádná gradace, co by stála za řeč, není důvod proč nepřeřadit. Otáčky spadnou kousek nad tři tisíce a můžete se znova marně pokoušet o nalezení radosti ze spolupráce s výkonným čtyřválcem. Tentokráte vydržím až do červeného pole, začínajícího kousek za šesti tisíci, žádnou radost z toho ale stejně nemám.
Auto poslušně pádí vpřed, ručička červeně zvýrazněného rychloměru ukazuje k digitálnímu palivoměru, řidič se ale stále cítí být o něco ošizen. Špička se prostě nedostaví a místo gradace tu máme elektromotorově plynulý zátah. S lehce rozpačitým dojmem z motoru bezpochyby souvisí i jeho zvuk. xxx zní totiž daleko lépe zvenku nežli zevnitř. Motor samotný má naprosto nijaký zvuk a dunění výfuku není při kalupu po okreskách uvnitř slyšet. Zase jedno z aut, které si lépe vychutnáte, až když z něj vystoupíte a půjčíte jej kolegovi. Škoda."
Aleš Jungmann
Pod toto by som sa mohol vlastnou krvou podpísať. -
erbe 12.01.12 08:39
« Re: Re: Re: No to jsou mi novinky
Beriem, asi som sa vyjadril prilis strucne ale nechcel som to opakovane rozprplavat. Nesnazil som sa komplexne porovnat Leona so spominanymi autami a uz vobec som netvrdil, ze ako celok by mi viac vyhovovala ci uz Fabia alebo Baleno. Na co som narazal, ze maju iste vlastnosti, ktore mi v Leone proste velmi chybaju. Konkretne spontanna reakcia na plyn aj ked to ma tretinu vykonu je skratka velmi prijemna, dalej slabsi hydraulicky posilovac, ktory nefitruje dianie pok kolesami, atd. Ono kuriozne su to veci dane velmi pravdepodobne lacnejsou konstrukciou. Mne to skratka chyba a ak ked Leon povazujem za kvalitne a dobre auto, pre mna je take polovicate. Niekedy mam pocit ze dat namiesto pedalov a volantu joystick, tak je soferovanie take iste ako v obyvacke pred telkou na playstation... -
kornel 11.01.12 20:04
« Re: Re: No to jsou mi novinky
ako beriem, ze Leon 1p nieje etalon hravosti.. ved sam mam iste vytky voci tomu vozidlu, ale degradovat toto vozidlo svojim prejavom a schopnostami pod nejaku zaprdenu Fabiu (ospravedlnujem sa majitelom, brat s nadsazkou..) je podla mna trochu prehnane.. Neviem, mozno je "obycajny" Leon oproti FR ci Cupre so sportovymi podvozkami a vykonnejsimi motormi citelne horsie v prejave, komunikativnosti, hravosti.. ale ze az taketo zhnusenie..? Ale beriem tvoj nazor a respektujem ho, len sa mi to zda uz mierne prehnane. :-) -
erbe 11.01.12 18:44
« Re: No to jsou mi novinky
Nuz ono je to tak. Na auto som sa velmi tesil a mozno to z recenzie uz bolo citit, ze uz od zaciatku to nebolo ono akurat som nevedel dat tomu presne meno. To sa stalo az ked som opat sadol za volant svojho stareho auta a dokonca stacilo preparkovavat otcovu sluzobnu Fabiu HTP s pocitom ze toto mi v Leone chyba. Bohuzial ale potom to uz slo dole vodou, zacalo byt hnusne a prvy sneh uplne trafil ciernu s mojou nadobudajucou nespokojnostou. Potom prebehlo este zopar veci v mojom osobnom a profesionalnom zivote az som sa skutocne odhodlal zrealizovat rozhodnutie predat ho.
Co sa tyka predajnej ceny, tak tam nemam chut ist viac dole. Auto je v tip-top stave a jeho cennikova cena je kupodivu dnes este vyssia ako ked som ho kupoval. Mna stalo cca 18E bez zimnych kolies. Znamena to ze po 7 mesiacoch pouzivania som zmiereny so stratou takmer 3000Eur. Ak by sa nasiel rozumny clovek tak by sme sa mozno nejako doholi, predavat to nutne ale nepotrebujem. Na telefonaty zacinajuce tym kolko zlavnim odpovedam ze nic...
No a nad cim rozmyslam? Bolo toho viac ja to urcite hodim do novej recenzie. Aktualne z toho zostavaju realne Integra DC5 2005+ alebo Impreza WRX 2004+
Uvidime.