Recenze

10 Majitel

Škoda Rapid Spaceback 1.2tsi

8,47 Uživatelé

Hodnoceno: 10× Ohodnoťte toto auto - přihlašte se

Škoda Rapid, foto 1 Škoda Rapid, foto 2 Škoda Rapid, foto 3 Škoda Rapid, foto 4
 

Technické info

Přezdívka auta rapid Rok výroby 2014 Koupeno nové najeto [km]:1500 palivo: benzin počet válců: 4 počet ventilů na válec: 2 objem [cm3]: 1198 výkon [kW]: 63 kroutící moment [Nm]: 160 zrychlení 0-100 km/h [s]: 11,6 maximální rychlost [km/h]: 180 počet rychlostí: 5 převodovka: manuální průměr kol [palce]: 15 pohon kol: přední spotřeba [l/100km]: 6

Popis vozu

Tak... konecne mam auto doma, trvalo to nekonecnych 16 tyzdnov, ale nakoniec to stoji zato.

Momentalne skor ide o prve dojmy ako o plnohodnotnu recenziu a dost casto budem auto porovnavat s mojim predchodzim autom Fabiou 1.9sdi.

Na konci februara sa naskytla moznost objednat si nove auto, bolo ich v ponuke viac no ja som sa rozhodol pre Spacebacka, aj ked najprv pre nafteveho. Naklusal som do predajne s tym ze chcem cierny v nafte. Slecna ma zacala prehovarat, ze benzin je jazdne atraktivnejsi, ze ma lepsiu dynamiku, ze spotreba neni o tolko vyssia atd... Hovorim no to isto, chcem naftu... Tak to este skusila tym, ze mi na poobedie nachysta auto nech sa idem previezt. A dopadlo to tak ako dopadlo, objednal som 1.2TSI :)

Uz na predvadzacke ma auto prekvapilo, ci uz tym ako bolo zive, ale aj spotrebou. Bolo to za 6.3l/100km. Negativne pocity som mal z odhlucnenia okolia, pripadalo mi ze vo fabii je toho pocut akosi menej. No omyl, je to na lepsej urovni, fabia je predsa len dieslova a to zohrava nemalu rolu ako moc pocujete okolie.

Kedze na tachometri svieti necelych 100km je predcasne robit akekolvek zavery. Dynamika je pre mna postacujuca (ved 11.6s na stovku posobi oproti fabiackym 16tim sekundam ako formula 1 ;-) ) Spotreba sa drzi na urovni 5.8, ale to auto este nevidelo dialnicu a motor je este surovy.

Naopak na aute ma uz prvy den neskutocne seru drobnosti ako napriklad samostahovanie okna, ktore funguje LEN na vodicovej strane a LEN!!! smerom dole. V tomto boduje 12 rocna fabia, v ktorej funguju obe okna oboma smermi.

Jedná sa o vybavu Ambition a este par veci navrch:
-Climatronic – automatická klimatizácia
-rádio SWING – 2 DIN s CD a MP3,
-disky CARME z ľahkých zliatin 6J × 15",
-SUNSET – vyšší stupeň tónovania skiel od B-stĺpika,
-tempomat,
-trojramenný kožený multifunkčný volant pre ovládanie rádia + malý kožený paket,
-parkovacie senzory vzadu,
-Maxi DOT – plnegrafický displej palubného počítača,
-tretia hlavová opierka vzadu
V podstate ide o doplnenie vybavy balikom Ambition plus, ktoreho cena je 399€

Nove skusenosti s autom budem zatial pridavat do Noviniek a casom z toho urobim ucelenu recenziu.

Silné stránky

Spotreba (uvidime ako si poradi s dialnicou)
Priestor (podla katalogov skoda je v interieri o 4cm uzsi vpredu a o 2cm uzsi vzadu ako oktavia)
Slusna dynamika na to ze je to len 63kW

Slabé stránky

Vid to stahovanie okna
Neviem ci ide o zvyk alebo o surovost auta ale drahy prevodov su na tom horsie ako uz u spominanej fabii

Zkušenosti se servisem (poruchy, opravy):

Kym uvidi servis uz davno nebude u mna

Zkušenosti s prodejcem (autosalon / autobazar)

Super, akurat ta dodacia lehota bola o dost dlhsia ako bolo povedane pri objednavani

 

Novinky v recenzi

29.3.2015 21:45

rozlucka

V decembri, tesne pred vianocami sme si dali zbohom. Na auto spominam v dobrom aj ked malo par chyb (problem zaradit spiatocku na prvy krat, podla info predajcu nic zriedkave). Pri odovzdavani som mal priemernu spotrebu za cely cas 6,2 a to som ho vobec nesetril. Pokojny vodic moze jazdit za 5,5.
V decembri som rapid vymenil za octaviu 1.6tdi tak to trochu porovnam. Co sa tyka priestoru tak podla mna nieje dovod priplacat si za oktaviu. Co sa tyka podvozku a pocitu z auta ako takeho tak urcite je dovod si priplatit. Rapid je tak o 10-15 rokov zastaralejsie auto. Co sa tyka porovnania TSI a TDI tak musim povedat ze benzin sa mi zda o dost prijemnejsi a sviznejsi. Keby mam vyberat tak urcite TSI alebo potom uz dvojliter diesel, zalezi od financii.

9.7.2014 19:56

1500km

Na aute uz som odjazdil 1500km a zatial panuju pozitivne dojmy. Spotreba od prebratia je 6.0l/100km jazdene po dialnici a po meste, skoro vobec okresky. Nasiel som dalsie negativum... A to ze ked po jazde vypnem motor a chcem zavriet okno tak to neni mozne, musim zapnut zapalovanie a az potom to ide. Tak isto ani neviem znizit hlasitost radia na volante. Znova to rapidu natrela 12 rocna fabia


Další vozy Škoda Rapid



Vyhledat podle modelu
Vyhledat pouze:

Další auta majitele

Hodnocení
spolehlivost
10
praktičnost
10
prostornost
10
jízdní vlastnosti
9
jízdní komfort
9
provozní náklady
7
náhradní díly
10
výkon motoru
8
spotřeba
8
hlučnost motoru
10
kvalita sedadel
9
brzdy
8
zavazadlový prostor
8






Blesk.cz

Blonďatá pornoherečka Bree Olson teď vypadá jako babochlap. Může za to její ex Charlie Sheen?

Blonďatá pornoherečka Bree Olson teď vypadá jako…

Sexy rajda Bree Olson (32) už sice s roztahováním nohou před kamerou sekla, ale to neznamená, že by na ni…

Učitelka vláčela autistické dítě po podlaze. Pes přihlížel, matka chystá žalobu

Učitelka vláčela autistické dítě po podlaze. Pes…

Matka autisty Thatchera (11) Jo Graysonová těžko skrývala svůj vztek, když zjistila, jak jedna z učitelek…

 

iSport.cz

ONLINE LM: Třinec padl v Norsku 2:6, Kometa prohrává v Zugu

ONLINE LM: Třinec padl v Norsku 2:6, Kometa prohrává v Zugu

Základní skupiny hokejové Ligy mistrů míří do finiše. Před posledními zápasy zůstává pět volných postupových…

Řezník z Horní Břízy úřadoval v ČFL? Dobrovice se zlobí na Patáka

Řezník z Horní Břízy úřadoval v ČFL? Dobrovice se…

Šlágr ČFL, první s druhým. A poražené Dobrovice se zlobí, že je na hřišti vedoucího mužstva v Zápech zařízl…

 

Reflex.cz

Příručka moderního fotra: Když dítě není doma, mají rodiče pré. Nebo ne?

Příručka moderního fotra: Když dítě není doma, mají…

Být vlastníkem jednoho či více kusů lidského mláděte bývá dost zápřah. Samozřejmě, že rodiče své děti milují,…

Laurin & Klement: příběh podnikavého dua, které stvořilo slavnou automobilku

Laurin & Klement: příběh podnikavého dua, které…

„Proč si při výrobě jízdních kol na malém městě konkurovat, když můžeme spolupracovat?“ řekli si na podzim 1895…