v okamziku, kdy cast roku (u me minimalne mesic) zijes v podminkach, kdy se bez ctyrkolky, traktoru nebo pasaku nedostanes do civilizace, tak ti zbejva bud nakoupit minimalne na mesic zasoby, zazimovat se a nevylejzat ven, nebo zaparkovat (v mem pripade pres 1km daleka) v miste, kde uz to zvladne i predokolka a ten vic jak kilak chodit denne tam a nazpatek vcetne nakupu a deti do skoly, anebo poridit aspon jednu ctyrkolku a s manzelkou se o ni prat, a nebo poridit ctyrkolku pro kazdyho kdo ma "narok" na to jezdit autem.
je pravda, ze znamej trvdi, ze v zivote videl vic zapadlejch ctyrkolek, s cimz se da s nadsazkou i souhlasit, protoze tam kde se vydas se ctyrkollkou te s dvojkoulkou ani nenapadne. a taky je pravda, ze nekteri ctyrkolkari podcenuji kvalitni gumy, protoze oni prece vyjedou, ale na brzdeni uz nemysli ...
mala ctyrkolka do mesta a jezdeni kolem komina je dobra k tomu, aby ses do toho mesta vubec dohrabal a pak nemel s velkym autem ve meste problem zaparkovat, coz nekteri, zejmena holky, ocenuji, a maly auto ma mensi provozni a servisni naklady nez auto velky.
a jizdni vlastnosti ctyrkolky vs predokolky jsou hlavne na snehu uplne jina dimenze.
to ze je ctyrkolka, at mala nebo velka, hloupost, muze napsat jen hlupak, kterej ve ctyrkolce na snehu v zivote nejel, nebo zije v nejaky jiny dimenzi ...