2.2 je vyloženě motor na dálnici, kde nad 2000 - 2200 otáček už má rychlejší reakce, ale při nižších rychlostech se řidič cítí jako ve starém náklaďáku: řadit řadit řadit :no: jedině v automatu, ale u toho by mě štval prokluz HDM (nevadí mi jen u starých amerik)
1.8 - to už je tak starý, že nemá smysl se o tom bavit, takovej rumpál si nikdo nekoupí
U 1.6EB aby byl majitel jako ostříž a stejně se nemusí podařit to ohlídat, je to kus od kusu, ale průšvih to byl.
1.5EB vstřikovače má, zdá se, pořešené, navíc díky chlazeným svodům by neměla nikdy "odpálit" katalyzátor. Díky vodnímu mezichladiči by auto mělo být živější při rozjezdech, ale na dálnici to může být obráceně, kdy malý vodní intercooler nechladí tolik, jako náporový vzduch-vzduch u 1.6EB.