< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Při nedotáčivém smyku
Pokud nájezdovou rychlost přestřelíš, tak prostě vyletíš, s tím ti pak nepomůže ani svěcená. U moderních aut je jediná šance brzdit co to jde v přímce aby co nejvíce klesla rychlost a pak se snažit zatočit stále pod brzdami. Pokud to nepomůže a rychlost byla velká, tak nepomůže nic. Jenom u starých aut bez abs a stabilizace platí brzdit a těsně před zatáčkou odbrzdit a pokusit se zatáčet. Výhoda abs plus stabilizace je, že může auto zatáčet i pod brzdami a elektronika to dokáže ošéfovat daleko lépe než člověk, který bez abs prostě jenom blokuje všechna kola nebo všechna kola odbrzdí, kdežto elektronika umí brzdit kterékoliv kolo zcela individuálně a tím stáčet auto do požadovaného směru, což člověk u auta bez abs nedokáže leda že by měl k dispozici nějakou obdobu rajčáků jako v tanku. Kdyýž to dám na příkladu té levotočivé zatáčky z videa, tak abs v zatáčce bude blokovat hlavně vnitřní tedy levá kola, což zajistí jednat stáčivý efekt doleva a druhak nějakou trakci pravých kol kterou lze využít na zatáčení (protože v levotočivé zatáčce jde hmota na pravé kolo a to je potřeba odbrzdit aby zatáčelo.