hmm...
Fáčko jsme v rodině měli řadu let a tak jsme s ním docela dost najezdil. Nebýt tohot otřešeného dílenského zpracování a několika nepříjemných dětských nemocí, tak ve své době šlo skutečně o velmi povedené auto. Zejména využití obestavěného prostoru bylo excelentní a design od Bertoneho se mi taky moc líbil. Ale že by to byl nějaký zázrak z hlediska jízdních vlastností (jak to ve videu líčí Vaculda), tak to si tedy rozhodně nemyslím. Řízení bez posilovače totiž samozřejmě na volantu vyžadovalo pořádnou sílu a náklony karoserie byly (kvůli absenci stabilizátoru na přední nápravě) při ostřejší jízdě až hrozivé... To ovšem nic nemění na tom, že mám toto auto (jehož vznik v této kvalitě byl v 80. letech v dobách pozdního bolševismu opravdu zázrak) velmi rád a dodnes se mi líbí i jeho design. Ovšem že bych si ho nyní běžel koupit coby yongtimer, tak to asi těžko, už jen kvůli té "papírové" karoserii... :-O