< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT: BMW 3 konfigurátor
iu....tak jak tě čtu.....doporučoval bych tu akci realizovat jak píšeš dole. Zajeď si tam na otočku, napumpuj kola natvrdo (aby jsi neponičil gumy), a s rozumem absolvuj těch 20 minut.
Když se ti to bude líbit, tak zvaž ty lepší brzdy. Polozávodní obložení, odvětrané kotouče a závodní brzdová kapalina udělají velký rozdíl. Samozřejmě jestli to vezmeš opravdu vážně, tak investice do semi-slicků by pak byla potřeba. V této rovině by jsi již měl také investovat do podvozku. Díváš se tady na opravdu "slušné" peníze. Bylo by dobře si na tu aktivitu udělat předem hrubý rozpočet.
Na druhé straně, a protože bydlíš relativně blízko, by nebylo od věci (když bys tomu propadl, což se může lehce stát), si pořídit další (lehčí) vůz jen tak na bláznění. 3er je na okruh dost těžké auto, poznáš to nakonec sám. "In the long run" by to mohlo vyjít levněji a měl bys větší fun.... ;-) "Rasovat" tak parádní 3er na okruhu by přece jen byla škoda.