To jsou kecy jak z nějake čitanky nebo přebrane PR. Už jen prostornost dvojky rozhodně neni o pul třidy větši, nehledě na to, že ve dvojce je SUV posaz, kterym se nějake cm naženou, diky jine poloze nohou. To je podobne jako Focus a Kuga, ktera ma podelny prostor stejny jako ten Focus, ale diky autobus posazu je vzadu realně vic mista.Odkud bereš, že je novy Focus o hodně agilnějši a lehči ? Trojkovy Focus byl ve srovnavacich testech často považovan za nejagilnějši auto v běžnych verzich s řidičskou naklonosti a třeba v handlingu, kde se prověři celkove šasi, brzdy, řizeni atd to natře nejen sve konkurenci včetně takove mazdy 3, ale takovy dvojkovy focus už by měl značny problem a na druhou stranu nabidne vysokou miru kultivovanosti to je to co ani jeden předchudce nenabidl. I jeden z pohlavařu při představeni už byl o dost střizlivějši v prohlašeni o novem focusu. A řekl, že si je vědom toho jak vyborně focus jezdi a byl za to chvalen, ale i přesto jsme se snažili s novou generaci posunout hranice ještě dal. A opět zopakuji, že ja nemužu za neschopnost konkurence diky ktere jednička jizdně trčela ve sve době a tim některe nakopla do dalšich let. A rozebirat interiery nema ani cenu, ten v jedničkovem fokalu i na svou dobu byl bidny a osobně vzhledově no raději se ani nebudu vyjadřovat arozhodně pro něj jsem si jedničku nepořizoval. To dvojka už byla sice na tom lepe, ale třeba i to byl pro mě jeden z duvodu proč jsem o dvojku neměl zajem tnz, že by se mi ten ve trojce před FL s tou telefonni budkou zamlouval. A ještě jednou zminim sedadla, ktere byly prostě špatne v obou předchozich generacich. A do sedadel, ktere mi vubec nesedly už jsem lest nechtěl v jedničce stačilo. A je zajmave, že když pominu zname co maji nebo měli dvojkove fokaly tak i na ford klubu jsou taci co přesedlali z předchozich generaci na tu třeti a poznatky maji oproti tobě přesně opačne a to někteři z nich měli taky jiste obavy.