Ja znam všechny 3 generace a tu prvni jsem dokonce vlastnil a po zkušenostech mužu řict, že 3 generace po FL je s přehledem tou nejpovedenějši generaci. Jedina věc, ktera se ji da vyčist je prostornost, ale to je pro mě nepodstatna vlastnost v ramci nižši středni. Jednička vynikala ovladatelnosti a velice dobře naladěnym hydro řizenim, ktere ovšem některym, už v te době docela lezlo svym nekomfortem na nervy, za mě však super. Jo a na tu dobu zřejmě prostornosti, jinak mě nic moc nenapada. Interier byl bidny a celkově jednička byla takova papirově chatrna s poctivosti a kvalitou si taky nepotykala. U 2 generace to bylo sice lepši, ale tam mě celkově interier nějak nenadchnul nejen vzhledem, i když lepši než u prvni generace, ale hlavně diky sedakum. Posaz dost vysoky a vzpřimeny jak v autobuse bych ještě dal, ale samotna sedadla snad ještě horši než byly v prvni generaci tedy až na bočni vedeni.
Jinak ten interier u trojky si chvali vicero majitelu. Je to opravdu minimalně pocitově něco jineho než u většiny konkurence, ta utulnost a pocit jakoby z většiho auta děla prostě jiny dojem. Jinak tlačitka na přistrojovce byly pravě s FL zdravě "pročištěna" a s 8" displejem těžko něco ergonomii vyčitat. Navic mam třeba zkušenost s jednim modelem od opla na ktereho se snašela v testech kritika diky pravě velkemu množstvi tlačitkum a samozřejmě diskuteři to automaticky papouškovali v diskuzich jaka je to hruza. No realně mi stačili dvě jizdy a s ovladanim nebyl problem a ergonomicky mi to nepřišlo sice jako přikladne, ale žadna zdurazňovana hruza to rozhodně nebyla a určitě mi to přišlo jako lepši řešeni než mit interier tlačitkově vymeteny.