Svez se v Panameře nebo jiném Porsche s PDK. Dvojspojky používají prakticky všichni výrobci nejšpičkovějších sportovních aut, Ferka, Lamba, MB AMG GT, NSX, GT-R, Ford GT, Mustang Shelby GT-500, McLareny, Koenigseggy a všude fungují tak jak mají včetně toho Porsche. Takže nevidím žádný důvod proč by dvojspojka Porsche neměla fungovat v Conti. Spíše bych podezříval redaktora SM, že si neumí ani přepnout převodovku do komfortního režimu. U sportovních aut je dvojspojka pořád zdaleka nejlepší řešení, HDM je skvělé řešení třeba do terénu v SUV, protože dovoluje skoro nekonečný prokluz, to je ale něco co sportovní auto nepotřebuje a naopak je zde požadavek na co nejrychlejší řazení kterému se HDM nedokáže vyrovnat (ano, nejlepší HDM řadí stejně rychle jako tuctové DSG v nějaké fabii 1.0 TSI, ale PDK je prostě jiná, vyšší liga).