Jj, vím o tom, že se tam mezi budíky ukazuje, jak 4kolka pracuje, ale nevěřím tomu, že by mi to permanentně přidávalo např. 1l ke spotřebě. Těch pár destítek kilo na dlouhý cestě nemůže být tolik poznat ... za kolik bych pak jezdil, kdybych na dovče vysadil manželku, 2 děti a kočárek z kufru
>:DJednou jsem taky zkoušel, za kolik pojedu nejmíň do práce, když budu dodržovat rychlostní předpisy ... no, mám to po okresce cca 22 km po hezký cestě a výsledek byl 4,6l ... samozřejmě se tak nedá jezdit dlouhodobě, ale když se chce, tak to jde.
Ještě z jiného soudku ... s minulou Audi A6 3.0 TDI (ne tou, která se aktuálně prodává), upravenou od Dieselpower na 225kW, 625Nm, Liberec - Třeboň něco nad rychlostní limity ve 4 dospělých a plným kufrem, za rovných 6l dle PP ... co z toho výplývá, že všichni zahodíme ty 4 válce a jdeme povinně pro 6 válce
:-)Sám jsem původně šel pro modrýho kombíka 132kw, automat, 4kolka
:-) ale nechtěli mi dát v AMB slevu, kterou bych akcepotoval za jejich předváděčku s ještě Sync2 systémem ... chtěli nějakých 720tis Kč a to mi v tý době přišlo dost, hlavně se už i v tehdy dalo koupit to stejný v Carnext hned vedle Kačmáčka za 560tis Kč
:-) Dneska třeba není problém koupit 2016, 4kolka, automat, kombi, 132kw v Carnext za 499tis Kč a to už je super cena .... kam se na to hrabe koncern
:-)kdo nevěří:
[odkaz]