Ano, tady dole jste zmínili krouťák a ten má hodně co do činění s obsahem. Platí to i pro turba, i když ne tolik jako pro atmosféry. Takže i těch extra 200ccm je poznat. 175 ccm a 250 ccm motorky byly kdysi velké motory...........
420Nm na 1.8l motor je pekelně moc a takový motor musím mít nejen velké turbo, extra mazání a chlazení, ale také všechny vnitřnosti kované.
Pamatuji, jak jsem kdysi podrobně zkoumal rozdíl v součástkách mezi Honda DC2 VTEC motory. VTiR dával 170 k a Type R dával 200k. Šlo v podstatě o ty samé motory, tak jsem zjišťoval, co bych musel všechno vyměnit, abych se dostal na těch 200k. Samozřejmě z toho sešlo, protože bych se nedoplatil. U turbo motorů to ale není zdaleka tak složité a nákladné, pokud nejdeš do extrému jako v tomto případě - MRST.