Ahoj. Je fajn, že píšou i majitelé. Přijde mi zajmavá zmínka a o tom, že šestka v manuálu je lehčí převod, než pětka v automatu. Na odkazovaném rajčeti mám tabulku s gear-ratios pro automat. Neměl bys tu samou pro manuál?
Jinak koukám, že tabulkově má manuál rychlejší akceleraci, takže asi fakt bude mít lehčí převody. Respektive jedničku a dvojku. V Automatu jedu na jedničku cca 60km/h, na dvojku cca 110km/h a na trojku to už je odhadem 140km/h. Opět viz rajče a graf.
A k tomu kufru.. Roletku vozim, ale když přistupuju pod podlahu, tak ji zatahuju, aby mi nevadila. Ale tvůj postřeh je zajmavej, vyzkouším. Nicméně nejčastěji to dělám tak, že zespodu, pod deklem podlahy, je vyvedená šňůra s hákem. A ta slouží k tomu, že se dá ten dekl přichytit například k opěrce hlavy, nebo k futrům.
A posledním bodem byl podvozek. Nenapsal jsem to v recenzi, ale doplním to tam, dík za připomenutí. První servis, kterej jsem na autě nechal udělat ještě před přebráním, bylo nastříkání podvozku. Letos to musím nechat zkontrolovat, případně renovovat. Čili doufám, že zatím bez rzi. Nicméně až budu přezouvat na zimu, okouknu to.
Jo a ten diesel bych asi vynechal za všech okolností, i kdyby mi ho prodejce doporučil. Je to složitější ústrojí a já chtěl co nejjednodušší konstrukci všeho. Statisticky vzato: čím míň dílů, tím větší spolehlivost. Podle mě.