< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Hic sunt LeoneST
Tož, jelikož mám osobní zkušenosti v tomto směru, tak se s nimi tady podělím. Ano, vím, pro některé se budu jen opakovat, ale myslím že není naškodu si to připomenout...... ;-)
Měl jsem 2x M3 MPS (Gen I a II) FWD 260k 380Nm se samosvorem. Torque steer v Gen I byl za hranou. Při zařazení dvojky po vytočené jedničce se vůz roztancoval po silnici (klika, že jsem tam v tu chvíli byl sám), volant mě to vytrhlo z ruky (nebyl jsem připravený... :-) a i při řazení 2-3 se to ještě chtělo prát. Pro Gen II Mazda torque 1-2 elektronicky upravila takže tam jsem již zase občas uvažoval o tom, že to nechám elektronicky upravit zpět..... >:D No, k tomu naštěstí nedošlo.... ;-) Tady bych chtěl podotknout, že těch 260k a 380Nm, hmotnost 1450kg, FWD, bylo pro nadšence "tak akorát".
Pak jsem nějakou dobu sedlal F15 X5 40d xDrive, protože jsem si myslel, že jsem v 67 již konečně dospěl, ale chyba. Zahleděl jsem se do F80 M3. Otestoval jsem v manuálu (v čem jiném, že... :-)). Byla to střela, chvílemi neřízená.... ;-) Objednal jsem bílou a v Renocaru mě na víkend půjčili M135i xDrive 5DR v A/T. Ihned jsem se zamiloval 330k a 450Nm v tomto h/b bylo přesně to co "doktor naordinoval". Podstatný rozdíl v tom co jsem otestoval a tím, co jsem nakonec koupil byl ten, že s A/T by mě nesměl vidět ani sousedův pes, proto manuál, a efekt xDrive jsem z nějakého neznámého důvodu podcenil. Ono konečně M140i v M/T s xDrive nelze. Jenže. M140i s 340k a 500Nm v M/T na 1500kg hb jen s RWD je úplně jiná story. Může to konečně potvrdit iudex. Jesti je někde potřeba čítankový příklad toho co to je přemotorované, tak this is it! Já, vím, Fredie se teď usmívá a říka si....ty voe, ještě jsi nejel s QV.... :-). To cut the long story short......myslím, že v 71, bych se cítil lépe s tou M140í A/T xDrive........... :-)