< původní příspěvek < Re: Re: Re: Tohle řešení už používam víc jak 2 roky
Že je 1.6 TDI na delších trasách dynamičtější, s tim nemůžu souhlasit, zkoušel jsem a neni to pravda. I kámoši co se mnou jeli na hory a v práci sedlaj O3 1.6 TDI se ptali, jak se mi s tim benzínem jezdí a kolikátka motor to je, že to krásně táhne a zrychluje. Už současný G-TEC dává na válcích 93-96 kw a 220-225 Nm s plynem co načerpáš kdekolliv v ČR - těch 81 kw je garantovaná hodnota do prodejních materiálů, která zohledňuje to, že v části Německa je k dostání tzv. L-GAS což je CNG produkované zemědělci s nižším obsahem metanu. Tj. těch 81 kw je garantovaných i ve chvíli když tam pošleš plné bomby L-GASu.Teď je otázka jak se k tomu postaví nová oktávka s 1.5 TSI - spíš si myslím, že "zlegitimizuje současnej stav pro veřejnost". Že by se najednou na válcích naměřilo 110-115 kw se mi nechce věřit to už by byl na "plyňák neprémiové značky moc velký dravec" když audi s dvoulitrem dává 125 kw :).