< původní příspěvek < Re: Re: Re: Tohle řešení už používam víc jak 2 roky
Samozřejmě, chrochtání a velké přeskoky kvaltů dělají z 1.6 TDI nepříjemného společníka v městském a příměstském provozu. Ale na dlouhých trasách mi 1.6 TDI přijde o něco dynamičtější. Tohle by měl vyřešit nový G-Tec, který bude mít 96 kW, to už by mělo být dostačující.
S tím tankováním ... hodně CNG čerpaček je v areálech dopravních podniků, ke kterým musíš cíleně zajíždět z hlavní trasy a kde stejně záchod ani kafe není. Tohle je věc, která by mi nevadila jako soukromému majiteli-šetřílkovi, měl jsem LPG, tam jsem taky často zajížděl do různých no-name čerpaček, kde jsem hledal levný plyn, nikoliv kafe ... ale vadí to právě na těch služebkách. Zejména z tohoto důvodu pokud můžu, tak na služebku volím TDI.