No ono je "kouzlo" schováno v tom, že toto auto ti na plný výkon (myšleno 145 kW) z Brna do Prahy jet vůbec nedovolí. Má Vmax 180 km/h a na to ti stačí výkon maximálně 80 kW (200 koňová SUVčka konkurence dokáží upalovat dost nad 200), takže ze zbytku výkonu spalováku, tedy nějakých 38 kW může dobíjet baterky prakticky po celou cestu. No a dynamické parametry toho auta, myšleno zrychlení třeba 0-100, jsou někde na úrovni 110 kW SUV konkurence.
[odkaz]NX samozřejmě 110 kW na takovou dynamiku nestačí a reálně musí použít těch 145kW, protože je to kvůli baterkám celé hodně těžké a těch 35 kW navrch sežerou 3 metráky nadváhy aby se to celé vyrovnalo 110 kW u lehčí konkurence. Takže když v tomto Lexu budeš držet celou cestu plyn na podlaze (asi možné v DE, nikoliv na D1) tak pojedeš se "spotřebou" výkonu něco kolem 80 kW a finíto, víc z toho nevydoluješ ani když prošlápneš plyn až na silnici. V normálním SUV se 150 kW s plynem na podlaze pojedeš 220 a potřeba výkonu bude po celou cestu cca 150 kW s tím, že i případné zrychlování bude někde úplně jinde než u 110 kW auta resp. u NX se 145kW.