< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Byl by tady někdo schopen vysvětlit, jak
Nevim zda se zde neplete maximalni otacky motoru s vykonem... to, ze auto jede maximalni rychlosti neznamena vubec, ze z motoru jde preci maximalni vykon.
Ten je preci o kombinaci maximalniho krouticiho momentu a otacek.
Pokud auto roztlacite na maximalku, tak udrzeni na te rychlosti byva energeticky mene narocne nez ta akcelerace na ni.
Maximalni vykon navic lze z motoru ziskat i v nizsi rychlosti, tzn. spise se uplatni pri stoupani se zarazenym spravnym prevodovym stupnem (peak krouticiho momentu).
Kde hybrid soustava umi ukazat vykon je alkcelerace z nuly na cca 50km/h, kde dojde k vyuziti spicek vykonu obou soustav. Lexus na dalnici ve vyssi rychlosti emotor nevyuzova skoro vubec. Proto taky hybrid ve meste pusobi jako velmi silne auto.