Takze kvuli treba X3 pracne a nakladne vyvines podvozek, motory, prevodovky (ikdyz je dela ZF tak si je musis nejak naladit), pohony, vnitrek auta, vlastne vse co to auto dela autem jak uvnitr, tak pod kapotou, ale osadis to jen do jedne karoserie? Proc se neptas proc se dela 3er jak sedan tak i jako kombik? Proc ne jen sedan? A proc nekdo ztraci cas s coupe 4er?
No protoze zrecyklujes 95% dilu, das v nadsazce jen jinou kastli a za zlomek nakladu mas novy model co ti treba dopomuze k dalsim desetitisicum prodanych kusu. A ano, staci ikdyz se toho proda treba jen par desitek tisic kusu (coz treba u 4er dela jen zlomek toho kolik se proda trojek) aby se tech 5% invence zaplatilo. Zakaznik co chce zrovna coupe (nebo SUV pseudo-coupe) neodejde ke konkurenci, je spokojenej on i ty.
PS: Ten kdo ma problem se orientovat v nabidce BMW nebo i dalsich by se mel nejdriv zamyslet zda na tyhle stranky nezabloudil tak nejak celkove. :-)
PS2: Co si mam predstavit pod "ostudnou urovni vybavy" u premie? Co ti tam chybi?
PS3: Kdy presne byla premie o pomeru value/money ze je to zrovna dnes tak tragicke?