Jak píšu výše - lidem se daří, prodeje rostou a rostly by i bez té invence. Takže pokud se udělá nějaký pseudo model, kterého se prodá několik desítek tisíc kusů, tak je otázka, jestli to opravdu znamená úspěch resp. reálné navýšení prodejů. Dost možná by bez té invence prodeje byly stejné. Ale to bez věštecké koule samozřejmě nikdo neposoudí.
PS: Uznávám. Nejsem z těch, co mají čas toulat se po internetu a načítat informace. Auta mě baví, ale věnovat se tomu do takové míry, abych měl přehled, je mimo mé časové možnosti.
PS2: No před dvěma měsíci jsem měl půjčenou novou A5 a překvapilo mě, že jsem musel škrábat sklo. Vyhřívané čelní sklo jsem měl už ve Focusu 3 generace zpátky, tak jsem se na parkovišti před hotelem cítil trochu dehonestován, když jsem odjížděl nejdražším autem, ale jako jediný jsem škrábal sklo. A připlácet si za tempomat? LED světla? Dešťový senzor? Auto hold? Parkovací senzory nebo kameru? Multifunkční volant? Vyhřívané sedačky? S výjimkou LED světel vše považuju za standard u aut za polovinu ceny. Do jisté míry oceňuju možnost individualizace, ale prostě považuju za ostudu si muset připlácet za naprosto základní prvky výbavy. Ať to trochu zdraží a vše hodí do standardu. A všichni budou spokojení. Cena výroby bude nižší kvůli standardizaci výroby, takže zákazníci ušetří a díky lepší výbavě je velká šance, že zůstanou věrní značce.
PS3: Tak to nevím, nikdy jsem to historicky nestudoval a přesně z toho důvodu jsem nic takového ani netvrdil.