Tak dobré HH (mám najetý třeba minulý Megane RS) mají něco do sebe, přední náprava se samosvorem zakousnutá do asfaltu, zadní v zatáčkách povlává, k tomu opravdu ostré naladění, kdy člověk přesně vnímá všemi smysly, co auto na silnici zrovna dělá.
Naopak vyšší střední už jsou spíš limuzíny, už kvůli délce, váze a rozvoru je tam ta sportovnost přinejlepším spíš naznačená.
Samozřejmě kecy o tom, jak bude ES sportovní, jsou PR speak, bude to v nejlepším případě pohodlný cesťák s dobře naladěným řízením a náznakem čitelnosti podvozku. Aby nějak zásadně rozhodovalo, která kola jsou poháněná, na to tam podle mě ani moc není výkon. Možná u toho 300hp šestiválce - tam je přední pohon už opravdu trochu nesmysl.
Pro mě je sportovní auto o nízké hmotnosti a čitelnosti, dobrý předokolkový HH je sportovní auto, a třeba zadokolkový Opel Omega nikdy ani náznakem sportovní nebyl.