Octa byla primárně pořízena na ježdění a jak jsi říkal, padlo to na ni protože ji každý opraví, každý je zná a dílů jsou mraky. Starý japonci se hůř servisujou protože maj horší základnu ohledně informací o autech a hlavně díly atd. Ale zase se líp rozebíraj a jsou přehlednější, u nich se většinou na opravy myslí. Vidím i dostupnost dílů na tátovo subaru, blbý relé na klimu se musí objednat z JAP.
Při výběru auta jsem na barvu nehleděl. Jediný co, tak bych nešel do růžový nebo něčeho podobnýho. A pokud vím tak japončíci nehleděj na bezpečnost tak jako třeba VW. Navíc i v tátovo subaru je na mě málo místa, ty okamurové dělají auta primárně pro svoje rozměry, takže pak třeba jednou nohou mačkám běžně dva pedály...
Kdyby to mělo bejt auto for fun, tak nějaká starší honda poslouží, ale tohle je kombajn na tahání lidí a věcí.
A když už, tak na srandu mám favorita, protože stačí jet 130 a už má člověk pocit že jede 150 >:D