< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A opět je to tady!
Jenže Navara nemá Comand, nemá V6 CDI 190kW, nemá rozdělovací převodovku z Géčka, ergonomii mercedesu (škoda toho voliče dole)... pro těch pár tisíc aut v Evropě a desítky tisíc v jižní americe nebo kde všude se to bude prodávat, ideální řešení. Vzít něco co je dobré, najít slabé uzly, do těch zainvestovat - ty vyměnit, tady si daly záležet více i na interiéru (chudák Citan), ale hlavně ten trvalý pohon všech kol od mercedesu s jejich V6 v rámu Navary, na kastly u mně s*r* pes (když je alespoň trochu koukatelná), to je to pravé pro tahání a jízdu v zimě. Žádný Haldex, žádný řaditelný pohon, poctivá stálá čtyřkolka. To je to co tu buchtu s mláďatama, nebo frikulína, nepustí jen tak do závěje!