Ono u těchto octavií bylo strašně důležitý, jaký kod motoru dané auto mělo. 1,8 20 v 92 kw jela v určitém kodu motoru lépe, než třeba 1,8 t 110 kw, taktéž u 1,6 SR, kde paradoxně třeba 98 74 kw typ AKL jel daleko lépe než 2001 75 kw AVU, která vůbec nejela.
A tak to bylo i u toho 2,0 85 kw. Tam bylo hrozně důležité, jaký rok výroby to byl.
Tehdy ty motory prodělávali hrozné změny, kvůli emisím a i jiným typům převodovek. Takže to bylo hrozně moc znát.
Snad jen legendarní TDI 66 kw bylo úplně jedno, co mělo za kod, ty byly v pohodě všechny, ale kde je těmhle TDičkům dnes bohužel konec.
Jinak tohle ale ve své podstatě byl velmi dobrý motor, co máš. Byl dost nadimenzovaný, takže nebyl choulostivý.