K testu:
auto mám, takže jej testuji denně (skoro). Před koupí jsem věděl skoro všechno, takže nelituji. Co se většinou nepíše: podvozek je O.K., ale nastavení je celkově dost měkké, auto nemá rádo dlouhé nerovnosti typu vln - je to pak až nepříjemné, jak se zhoupne. Drobné nerovnosti vyfiltruje. Záleží na preferencích, ale znám podvozkově lepší auta. Ale vždy se to dá vylepšit (třeba vyšší výbavy dvoulitru v Austrálii mají sportovní tlumiče). Eye Sight je prostě geniální. MY 2018 má několik vylepšení (Bi-LED, natáčecí světlomety, denní svícení hlavními světlomety a hlavně nastavitelné bederní opěrky) - a to za stejnou cenu jako MY2017. Ale myslím, že 2018 bude poslední rok, co tu bude na trhu (ono v Japonsku se prodává, tuším od roku 2013). Do popředí půjde Impreza. Srovnání např. s Mazdou 6: jsou to úplně jiná auta. Levorg je trochu tank, ale celkově je to cítit ze zpracování, auto je takové solidnější. CVTéčko není vůbec problém, dá se jezdit i za 6 litrů - po okreskách při předvídání. Nejvíc auto žere na dálnici, tam se výjimečně dostává motor až na 3000 otáček (kolom 140km /h), tak kolem 8,5 l. Hodně záleží na zrychlování a zpomalování, autu nejvíce vyhovuje rovnoměrná jízda, kdy se otáčky povalují mezi 1-2 tisíci otáček. Jasné negativum: nemá to parkovací senzory (Subaru nemá ani originál na domontování, jsou jen neoriginální), subjektivně pak sedadla - mohla by být prostě lepší (ale to se u nového modelu vylepšilo s nastavitelnou bederní opěrkou). Jinak spokojenost.