Nechci tady rozjíždět nekonečnou diskuzi, ale - pokud se podíváš do statistik, tak zrovna u Suzuki je podíl 4x4 cca 70%. Nevím, co myslíš nefunkčními vyfikundacemi, který jsou, jak píšeš, zákazníkům buřt, ale mít v autě např.adaptivní tempomat, nebo předkolizní systém, tak to mi nepřijde vůbec špatný. Dále si nemyslím, že v testu s Mokkou X, CX3 a 500X by dostala Vitara na zadek. CX3 i Mokka nabízejí menší vnitřní prostor, CX3 už jen tím, že je na podvozku Mazdy 2. Někdy vloni vyšel v Auto Tipu převzatý německý test - Vitara S vs. Mokka X vs. Honda H-RV a Vitara naopak dala na zadek soupeřům! Neříkám, že Vitara není levná, ale pokud si skutečně a bez předsudků porovnáš porovnatelnou motorizaci a výbavu, tak vychází velmi, velmi dobře.