< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: OT a auto budúcnosti z ... minulosti
iudex
Je to zase o poznání lepší, motor má větší sílu (400Nm/310PS) a méně bere (o cca 1 - 1,5 l, když to moc nešetříš), dsg má o stupeň víc a hlavně se zlepšil zvuk v interiéru ve sport. módu, už to není takové to podivně znějící rádoby V8, ale mnohem líp trefená někdejší R32.
A dsg ve sport módu nepřirozeně "neškrčí" jako u GTI CS (nebo u A45 AMG).
Na hrbolaté okresce stačí dát podvozek (DCC) do komfortu a vyžehlí to prakticky všechno i na 19"kách, o skvělé trakci prakticky na jakémkoli povrchu nemluvě.
Velikost středového displej je parádní, jen mohli nechal otočný ovladač, místo dotykového +/- a ovládání gesty. Virtual kokpit se dá vydržet, ale není to ten, který mě už loni nadchl v novém TT.