< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A zase
Ja mam osobne skusenosti zo prestavieb Skody Felicii, co boli auta s dost makkou karoseriou. Tam sa osadil montovany ram z cvicnych Felici do uz vyztuzenej karoserie (dodatocne zvary, vovarena predna a zadna vyztuha medzi podbehmi), myslim aj vyztuzena napravnica, vyztuzene ramena plus vsetky ulozenia uz boli tvrda guma resp. unibal a uz to neurobilo velky rozdiel. Ale je to auto od auta samozrejme.
Ja som mal podobne upravene auto, ale bez vovarenych vyztuh a ramu, a faktom je, ze sa karoseria dokazala tak krutit, ze neslo zavriet zadne dvere, kedze uz neostali ziadne makke ulozenia. Dnesne auta su vsak nepomerne tuhsie, aj ked hatchback bude z tych najhorsich konstrukcii.
Kazdopadne ram pomoze urcite, ale velimi zavysi od toho ako bude ulozeny a celkovo od (nielen) jeho konstrukcie.