Mně teda Vámi popsané řazení přijde nelogické, správně je to přesně naopak, jak píše autor článku. Když přeci zrychluji, síly mě tlačí směrem dozadu do sedadla a co za logiku by mělo se ještě "odstrkovat" víc do sedačky o řadící páku? Logické je o řadící páku se "zapřít" (zatáhnout dozadu) a přeřadit na další stupeň. A stejně tak při brzdění, kdy vás setrvačnost tlačí ve směru jízdy, tak budete mít zase spíš tendenci se o řadící páku zapřít a odstrčit se, čili podřadit. Ve výkonovém pásu aut typu vaší octavie si to možná nedovedete představit, ale u 500+ koňového auta se sportovní převodovkou, kdy každá změna převodu doslova "kope" se tento způsob ukáže jako praktický (nebo v opačném případě jako na ****) ;-) Přirovnání zrovna tohohle k vedení koně není dvakrát na místě >:D