Spravna logika radenia
Uz dlho nad tym uvazujem a teraz by som si dovolil poziadat pana redaktora o vysvetlenie,co je spravne na manualnej logike radenia, kde od seba davam nizsie kvalty a vyssie radim k sebe.
Podla mna je logickejsie opacne poradie. Ved predsa ked chcem, aby nieco islo rychlejsie, snazim sa to od seba postrcit, takze vyssi kvalt by som mal davit od seba spolu s vyssou rychlostou. Alebo ked panicky brzdim, tak predsa mam tendenciu pritahovat volant k sebe, preto opat by som mal so znizujucou sa rychlostou radit nizsi kvalt k sebe...
A uplne najkrajsi priklad, ktory uz plati po starocia je ten z jazdy na koni. Ked chcem,aby siel kon rychlejsi, povolim mu opraty. Ak ho chcem zastavit, opraty mu pritiahnem...
Mam v oktavke dsg prevodovku a podla mna logiku spravnu - minus k sebe, plus od seba. Toto je podla mna spravna logika radenia a vacsina automobiliek (aspon si myslim) sa toho drzi.
Mohol by mi teda niekto rozumne vysvetlit, preco ma moje auto nespravnu logiku manualneho radenia?
Fakt velmi pekne dakujem.