Tak obecně
Recenze dlouhá, předlouhá, ale dal jsem to. Nicméně jsou tam věci, se kterýma nemůžu souhlasit. První je asi jízda podle rádce řazení - sice s ní dosáhneš takové spotřeby jaké dosahuješ, ale nějak mi nejde pod fousy provozování motoru kolem rezonance. Start/Stop je kapitola sama pro sebe. Turbodíra záleží na mnoha faktorech, ale pokud se vezme v potaz, že to turbo musí natlačit poměrně vysoký tlak, nerad bych kecal, ale myslím, že 1,5 baru tak to chvíli trvá. Když člověk ví jak na to, tak se lagu dá předcházet právě dřívějším přidáním plynu. Ohledně rozdílnosti v chování 111 a 211, tak by se dalo očekávat, že právě „spodek“ bude mít lepší 8v, ale phaser zde hraji svou roli no a ve vysokých otáčkách to je jednoznačné pro 16v.
Hlavně ať jezdí bez chyby :-)