< původní příspěvek < Re: predstava, ze by cesko uzivilo 4 nakladni automobilky je nesmysl
Ono byly i jiné trhy, méně náročné, kde by se šlo etablovat a kde peníze byly.
Asia, Arábie, Jižní a latinská amerika, afrika. Jen se na ně správně zaměřit.
Jinak která byla ta 4tá automobilka?
Avia, Liaz a Tatra.
Myslíš polorozpadlou Pragu, kde výroba V3S skončila v Avia Letnany už za socíku, někdy v roce 1988 a dál to vyráběly jen vojesnké opravárenské podniky? A vývoj UV-80, který se ale nepovedlo do roku 1990 dokončit, takže Praga sama ve svých závodech vlastně žádné auto nevyráběla?
Praga se naopak probudila až po revoluci a měla zajímavou řadu Alfa, Grand a NTS a předtím tu úspěšnou UV-80.
Bohužel úspěchy v Truck Trialu nedokázali zužitkovat, částečně i vninou státu a podniků, co radši kupovali předražené Unimogy, Dennisy, Magirus-iveco, místo aby na údržbu komunikací zeleně, hasičské speciály atd kupovaly domácí Pragy.