Začnu od konce...já se rozhodně nezastával Fordu ČR. Právě proto, že vím že se chovají k zákazníkům hrozně, jsem rovnou psal využij právníka, jinak se svého práva nedostaneš.
Nevím o kolika 1,6 EB jsi slyšel, ale i kdyby to bylo 20 aut, tak to rozhodně není problém jako mělo TSI. Já třeba o takovém problému u těchto motorů ještě neslyšel a to se v automotive branži pohybuju docela dlouho.
Se "služebním autem" majitelky jsi pobavil :-)
Celý motor se musí vyměnit, protože to tak prostě funguje...ostatně pro zákazníka je to nejlepší řešení. To, že Ford pak motor vezme, vybrousí, dodá nové písty a kroužky a prodá jako nový polomotor je věc druhá.
Btw. o tobě vím, že jezdíš Fordy a proto mě překvapuje, že tu haníš auta, která nejsou zase tak špatná. Jedna vlaštovka jaro nedělá. Chápu kritiku Fordu a dealera, nechápu tvé hanění auta. Je to prostě stroj a ten se může pokazit. I kdyby to bylo po 200km, tak se to bohužel stát může - od toho je záruka. Problém vidím v přístupu zástupců značky, nikoli v autě.