Cestu proplácet mají v rámci Ford Assistance, samozřejmě že neproplatily a na dotaz se dealer odkazoval na importéra a importér na dealera. Soudit se nemam proč, ale je nutné dát věděť, aby tyto praktiky, kdy si zákazník musí i vše vykomunikovávat sám!!! si každý mohl přečíst a jsou příšerné. Vždyť nás sami ze servisu žádali, abychom zatlačili na Importéra a opačně!! Pokud čteš správně co píšu, tak na tom každému normálnímu člověku musí být něco divné a ryba smrdí od hlavy....
Šířit paniku? Ne, ale upozornit, protože se o tomhle problému moc nehovoří, cena takové opravy je 170 tisíc korun! A tvářit se, že jsme ojedinělý případ taky nebudu, sám tady čteš, že to tak není. I kdyby auto jezdilo závody, tak s tak nízkým nájezdem nutno repasovat celý motor není uplně běžné, pokud jsi na to zvyklý, tak já opravdu nekupuji auto na dva roky, aby se mi následně rozpadlo. Předváděčka to nebyla, bylo to prý "služební auto" majitelky dealerství. Jestli chceš někoho urážet, tak si jdi pokecat někam do hospody, nejsem na tebe zvědavej. Dle tvých příspěvků v diskuzích jsi k Fordu až značně nekritický, takže bych tipl zaslepenec, co si nepřizná pravdu? Ten problém s kroužky tu je, stejně jako mělo problémy TSI a majitelé si to ne a ne přiznat (shodou okolností jsme taky jedno takové měli v rodině) a vždy se našel podobný "blb" jako ty, co mi tvrdil, že jsme meli jen špatný kus a že problém neexistuje...... a to s prominutím, protože si jinak vozím * v Mondeu a jsem nadmíru spokojeny, takže z nenávisti k značce mne obvinit nemůžeš....
A že Ford ČR se chová k zákazníkům hrozně je fakt, který jsem zažil nejen já, podívej i ten "donedávna vymívanej Hyundai" si zákazníka považuje.....