Když ji miluješ, není co řešit
Jednu 156 2.0 T.S. z konce roku 1998 od počátku roku 2002 vlastním (koupena od prvního majitele) a troufám si tvrdit, že je to jeden z nejzachovalejších exemplářů v republice (dosud najeto 78 000 km, celoročně garážovaná, v zimě nejetá, provozovaná výhradně na Selenii Racing). Ano, je to servisně nadprůměrně náročné auto (dosud jsem ale kromě náplní měnil jen všechna přední ramena, rozvody a pár úplných drobností, po stránce elektroniky naprostá spolehlivost) a nejlépe se hodí jako auto čistě pro radost. Požitek z jízdy s touto lehkou a nádherně kompaktní italskou sexbombou je totiž dodnes fantastický, třeba tak dobrou odezvu řízení a naprostou necitlivost na boční vítr jsem u žádné jiné předokolky dodnes nezažil, nemluvě o famózním zvuku (mám přímý kyt sání a zadní díl výfuku z AR 75 2.0 T.S,, spolu se stavitelným tlumiči Koni to jsou jediné tři neoriginální úpravy). Důkladně prohřátý motor lze vytočit až k 7000 ot./min a jeho pružnost, kultivovanost a hlavně gradace výkonu dodnes bere dech. A naprosto nepřekonatelný je u předfacelitované verze také vizuální zážitek - člověk může tento nestárnoucí sedan pořád okukovat ze všech stran zvenku i uvnitř a nikdy ho to neomrzí, je to něco jako socha Davida od Michelangela v automobilové podobě. Walter de Silva si s tímto autem postavil nesmrtelný designérský pomník! Pokud budu živ a při smyslech, tak svou 156 neprodám! :-) :yes: :yes: :yes: