< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chip tuning kde ste robil ?
No vidíš, já sám mám taky zkušenost s chipem na atmosferický motor a tam bych rovnou tvrdil, že to byly vyhozený peníze... 1.4 Fiat Grande Punto.
Nárůsty co uvádím já, tak jsou tak akorát. Samozřejmě není problém, aby mi z motoru vyždímali ještě víc, ale na převodovku/spojku je těch 300Nm akorát. Byl jsem přítomnej u měření, neviděl jsem, že by jsi s tím nějak hrál. Připojil konektor a šup na brzdu. Jasně, že u každýho úpravce jeho brzda změří trochu jiný výkon.
Tvůj příklad o Octávii RS 1.8T můžu částečně posoudit, protože jsme ji doma taky upravenou měli, akorát si tedy nepamatuji, kolik Nm měla, pouze si pamatuji ten výkon kolem 150kW. S těmi Nm nevím, juknul jsem na BSR a tam u RS verze uvádí 323 Nm (u MTM 300Nm, Mcchip-dkr 325Nm ... ta udělala teď např. nejnověji z BMW 22Oi vpodstatě auto s výkonem M235i :)), u ABTu jsme našel jen obyč. Octávii II s 1.8T a tam uvádí 310Nm.
Mě přijde úplně mimo zvedat na sériovým autě "reálně" výkon o nějakých 30 %, na to normální auto není dělaný.
Něco jiného je to samozřejmě u podladěnýho motoru, který se stejnými vnitřnostmi existuje v různých softwarových úpravách a jen "chipem" se výkon klidně o 30 % zvedne.
Souhlasím s tím, že úprava od různých úpravců bude mít jiný průběh výkonu.
My máme takhle upravený různý firemní auta, od různých úpravců. A zatím jsme se vždycky všichni řidiči shodli, že žádný brutální navýšení na všechny převodový stupně necítíme. Možná, až budeme mít auto, co mělo 300 koní a necháme z toho udělat 600, tak pak si řeknu, že 3. převod. stupeň, tahá jako 5. převod. stupeň :-)
Buď rád, že ty ten rozdíl pociťuješ víc, aspoň z toho máš lepší pocit :-)