< původní příspěvek < Re: Re: Re: Re: Re: Re: Chip tuning kde ste robil ?
No já nevím, jakou máš zkušenost ty, s úpravou méně objemnějších motorů. Podle tvých aut, to jsou spíš větší objemy.
Ale pokud upravíš 1.4TSI, tak opravdu raketový nárůst a jiný jízdný projev na všechny převod. stupně nepoznáš.
O nárůstu 20-30% se spíš nebavíme. Můj sériový výkon 140k/250Nm, byl na brzdě odměřený někde na 152k, 272Nm a po úpravě 179, 298 Nm. Bavíme se tedy o nárůstu cca 27k/26Nm (necelých 18 % u výkonu, a necelých 9 % u krouťáku).
Nedomnívám se, že tomu bude rapidně jinak ani u jiných 1.2TSI/1.4TSI.
Ano, rozdíl, jak už jsem tu psal je na 2. st., kde kolem 2300 ot. auto zabere výrazně víc a teď na zimních pneu a suchu mi bliká esp ještě kolem 5000 ot., ale na nějaký 4./5./6. st. už to poznat není, na to je to příliš malý motor. Kde se úprava ještě projevila, tak tím, že po 5000 ot, tlačí turbo dál a nevadne. Ale to je tak vše.
Poslední upravený silnější auto jsem měli Audi A6 250k/550Nm na 305k/625Nm a ani u toho nemůžu říct, že bych si z toho sedl na zadek. A věřím tomu, že tam ten výkon cca byl, byli jsme s ní u fy Dieselpower.
Znám i ten názor, že lidi věří, že je lepší jezdit k firmě, která dělá jen jednu značku a ostatní jsou fušeři. :-) Něco na tom určitě je, ale zas tolik bych se těch jiných firem nebál.
Těch firem, které jsou zaměřeny jen na jednu značku moc není. Spíš se vždycky jedná jen o nějaké "speciální" značky, které dělají auta ... jako třeba ford ST/RS, opel OPC, subaru WRX/STI. Hodně i "celosvětově" známých firem dělá těch značek víc.
Ale koneckonců je každého věc, kde si svoje auto nechá upravit a kolik ho to bude stát :-)