Užitečná multirecenze!
Díky za recenzi druhého Logana II. zde. Vlastně recenzi dvou Loganů a jejich srovnání, tedy dvojnásobně užitečnou. Navíc srovnává dvě auta s téměř stejnou pořizovací cenou okolo 230k - 1,2 MCV s 0,9 Tce sedan. Bonusem je srovnání s HTP i TSI motory u Fabií. Sice se prodej prakticky nového auta jeví ekonomickým nesmyslem, ale pokud jsi výměnu za sedan zvládl bez většího doplatku, pak ok. Při předváděcí jízdě se základní motorizace může jevit dostatečnou, v praxi se však ukáže, že kombi není podmínkou a silnější motor je žádoucí. Jako možný zájemce o Logana to docela chápu. Přednost dostane praktičnost a prověřenější a jednodušší technika, časem můžu přijít na to, že vozit vzduch a postrádat výkon vlastně nechci.
Taky jsem dosud nikde nezaregistroval chronické problémy u TCe. U 0,9 sice ladí kulturu chodu a zátahu, nicméně není potřeba odstraňovat konstrukční nedostatky jako u TSI.
A první majitel, který auto nebude mít 10 let a nenanejde na něm 250tkm, se potenciální vyšší složitosti a nižší životnosti TCe než u atmosféry obávat nemusí.