To, že auto podřazuje při akceleraci je díky zpřevodování a nastavení ECU, které musí preferovat spotřebu a tím i emise. Při samotné akceleraci díky dvěma turbům, 40d táhne (630Nm) a má pružnost a dost lepší než 30d (560Nm). Ano, M50d je na tom s třema turby ještě lepší (740Nm). Ale pro můj styl jízdy a s přihlédnutím k tomu o jaké auto jde, je výkon víc než adekvátní. No a na akceleraci z 0-100 za 5.9sec, která je na úrovni HH, se také nedá jen tak plivnou. :-! Vidím, že jsi měl tu část jezdit také s Toyotou Land Cruiser. V Austrálii, pod jménem Toyota Prado, jsem nějakou dobu s 3.4l V6 A/T benzin, 7 seater, jezdil. Paráda! "Žralo" to sice strašně, ale vůz byl podnikový, tak žádné křeče. Při testovací jízdě mě F15 hodně Prado připomnělo. Celkové chování vozu a nakonec i ten nafťák zní v F15 jako benziňák.